TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2017-04-06 - Ryanair wprowadzi loty łączone
Ryanair zaprezentował swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu "Always Getting Better".
reklama
Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty. Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
- Loty łączone - najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
- Niższe ceny biletów i większa ilość lotów
- Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i bardziej dogodne rozkłady lotów
- My Ryanair - Faza 2. - udoskonalony profil oraz oferty specjalne
- Udoskonalone produkty "Plus" - Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
- Ryanair Holidays - oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *
- Ryanair Rooms - więcej partnerów, większy wybór
- Amazon Podróży - Nowe funkcje wyszukiwania
- Into The Blue - treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
- Expresowa rezerwacja - zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
- Automatyczna odprawa - także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca
Ciągłe dążenie do poprawy znalazło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50%. W ciągu ostatniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także strona internetowa www.ryanair.com stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu "Always Getting Better", w ciągu którego skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych. Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników. - powiedział Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami