TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zdarzył się kłopot w obsłudze grupy? Coś się nie udało? Trzeba zareagować - chowanie głowy w piasek, choć daje chwilowe oszczędności, to powoduję utratę marki i zniechęcenie klientów do biur podróży.
reklama
Najnowszym przykładem jest charter Itaki do Malagi w dniu 26 lutego. Części turystów nie wydano bagażu po przylocie na miejsce, a powracający turyści także mieli problemy z bagażem. Otrzymaliśmy informację od przewoźnika Small Planet Airlines, iż przyczyną problemów była awaria przednich luków bagażowych. Sam bagaż jest obecnie sukcesywnie rozwożony do turystów i najpóźniej do jutra powinien do nich dotrzeć. Natomiast od samej Itaki nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi mimo, iż zadaliśmy ją w godzinach roboczych w zwykły dzień tygodnia.
Mamy tu zwykły problem techniczny, który przeradza się w klęskę komunikacyjną - w ubiegłym roku pisaliśmy o problemach Itaki, gdy ponad 300 osób koczowało na lotnisku w Tajlandii Tajlandzki kryzys Itaki i nie tylko, nie widać zmian w komunikacji na lepsze.
Na szczęście utrata bagażu nie jest tak spektakularna, jak ludzie nie mogący wrócić do domu, bo inaczej media znów by miały używanie na branży. Turyści pozbawieni fachowej opieki nie pomagają branży - w nerwach robią różne rzeczy, włącznie z telefonowaniem do mediów i snuciem wniosków, jakoby sytuacja organizatora była tak fatalna, że mu przewoźnik bagaży nie dowozi...
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami