TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw - City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk - City Centre stworzyły hotelowy "klaster".
reklama
Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu pozwoli na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Szerokie portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.
Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, wcześniej pełnił on funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Odpowiada on m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych oraz budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.
Dyrektorem Sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContinental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, wcześniej zajmowała ona stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City-Centre. Dyrektorem Marketingu i Komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska - Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w hotelu InterContinental Warszawa.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami