TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-07-15 - Należące do UBM Hotels hotele sieci IHG stawiają na wspólną sprzedaż i marketing

InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw - City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk - City Centre stworzyły hotelowy "klaster".

reklama


Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu pozwoli na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Szerokie portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.

Na czele powstaÅ‚ej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, wczeÅ›niej peÅ‚niÅ‚ on funkcjÄ™ Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Odpowiada on m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącÄ… analizÄ™ rynku w zakresie sprzedaży usÅ‚ug hotelowych oraz budowanie i realizacjÄ™ strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespoÅ‚u sprzedaży i marketingu.

Dyrektorem Sprzedaży jest Anna RabczyÅ„ska, która od 2019 roku, byÅ‚a odpowiedzialna za dziaÅ‚ sprzedaży w hotelu InterContinental Warszawa. Za współpracÄ™ z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona GÅ‚uchowska, wczeÅ›niej zajmowaÅ‚a ona stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City-Centre. Dyrektorem Marketingu i Komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska - Guźniczak, peÅ‚niÄ…ca wczeÅ›niej tÄ™ funkcjÄ™ w hotelu InterContinental Warszawa.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com