TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa eSky rozpoczęła współpracę z Nethone - polskim dostawcą rozwiązań antyfraudowych. Dzięki partnerstwu z Nethone, eSky i eDestinos jednocześnie zwiększą sprzedaż i zredukują odsetek notowanych chargebacków.
reklama
Nethone - polski dostawca opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań KYU (Know Your Users) - ogłosił 12 marca, że eSky Group - właściciel globalnego internetowego serwisu turystycznego znanego również pod marką eDestinos - wdrożyła przygotowany specjalnie dla niej pakiet rozwiązań do zapobiegania fraudowi płatniczemu. Wszystko to przy zachowaniu doskonałego doświadczenia użytkownika na wszystkich platformach.
System w pierwszej kolejności uruchomiono na najbardziej wymagających rynkach Ameryki Łacińskiej, gdzie Nethone szczyci się licznymi sukcesami w walce zfraudem płatniczym. Wniedalekiej przyszłości rozwiązanie zostanie aktywowane również w innych zakątkach świata obsługiwanych przez serwisy należące do eSky Group. System wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najbardziej wyszukane metody analityczne. Rozwiązanie łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.
Głębokie profilowanie i modele szyte na miarę
Specjaliści Nethone stworzyli i wytrenowali całą armię modeli antyfraudowych w pełni dostosowanych do indywidualnych potrzeb eSky Group oraz do specyfiki środowiska biznesowego, wjakim działa. Od teraz, specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone dokładnie sprawdzi wszystkich użytkowników eSky i eDestinos, zbierając każdorazowo ponad 5000 punktów danych. Są to informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym izachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Modele antyfraudowe w czasie rzeczywistym przeanalizują każdą sesję iwydadzą celne rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Innymi słowy, oszuści będą wykrywani jeszcze zanim dopuszczą się wyłudzenia - na żywo i automatycznie.
Sztuczna inteligencja odporna na sztuczki oszustów
Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją. System utrzymuje więc najwyższy poziom skuteczności niezależnie od zmian w sposobie działania oszustów. Ponieważ rozwiązanie pracuje w tle, jego obecność nie jest w najmniejszym stopniu odczuwalna dla klientów eSky, a co za tym idzie, nie wpływa negatywnie na doświadczenie użytkownika. Wefekcie, dzięki Nethone, zespół zarządzania ryzykiem eSky Group będzie jeszcze skuteczniej chronić firmę przed fraudem, utrzymując przy tym pełną płynność i intuicyjność procesu płatności, zarówno wwersjach przeglądarkowych serwisów, jak i w nagradzanej za funkcjonalność aplikacji mobilnej.
Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom- powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych nasztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania - dodał Hubert Rachwalski.
Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi iprawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników. Działalność prowadzona na tak dużą skalę czyni zarządzanie ryzykiem niezwykle trudnym, wszczególności w regionach, gdzie fraud płatniczy jest na porządku dziennym.
Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie zpartnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy- powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera- dodał Grzegorz Kwiecień.
Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com - jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami