TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-10-07 - Dwa biura tworzą wspólną markę

Na rynek turystyczny wchodzi nowy projekt stworzony przez dwóch touroperatorów, specjalizujących się w organizacji wyjazdów narciarskich.

reklama


Biura podróży BFC Travel i Wygoda Travel, stworzyły wspólny projekt o nazwie Family Winter Cub. Nowa marka ma przedstawiać atrakcyjną, ale bardzo rozsądną cenowo, ofertę wyjazdów w Dolomity. Na inaugurację działalności FWC oferuje klientom narciarski urlop we włoskim San Martino di Castrozza.

Od 20 lat konkurujemy na alpejskim rynku, ale każda z naszych firm specjalizuje się w innym segmencie. W BFC najważniejsze są familijne wyjazdy do czterogwiazdowych, świetnie ulokowanych hoteli w Dolomitach, oparte na naszym autorskim programie szkoleniowo-animacyjnym, a Wygoda może pochwalić się szeroką ofertą zakwaterowania w różnych zakątkach Alp. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w celu stworzenia produktu, który spełni oczekiwania bardzo szerokiego grona odbiorców - mówi prezes BFC Travel Maciej Szpot.

Jak dodaje Andrzej Wygoda, prezes krakowskiego biura, w jednym miejscu zebrano odpowiednią dla rodzin destynację, szeroki wybór hoteli o różnych cenach oraz możliwość skorzystania ze szkolenia narciarskiego, realizowanego przez polskich instruktorów z licencją PZN-SITN.

Możemy zapewnić, że rezerwując dane hotele indywidualnie nikomu nie uda się uzyskać niższych cen, a w FWC dodaliśmy przemyślany pakiet korzyści, na czele z bezpłatnymi treningami na tyczkach, codziennym apres-ski, czy możliwością startu w zawodach, a dalej zniżkami na skipass oraz rabatami w wypożyczalniach sprzętu i regionalnych sklepach - tłumaczy prezes zarządu Wygoda Travel.

W tym roku firmy postawiły na San Martino di Castrozza. Na stronie Familywinterclub.pl od września dostępny jest wybór różnych opcji zakwaterowania na termin krajowych ferii zimowych - od w pełni wyposażonych apartamentów, sprzedawanych już za 700 zł/7 dni przez trzygwiazdkowe hotele z HB do czterogwiazdkowych obiektów o bogatej ofercie wellness.

Jak dodają przedstawiciele zarządów BFC i Wygoda Travel, firmy połączyła pasja nauczania narciarstwa oraz praktyka szkoleniowa w warunkach alpejskich. Oba podmioty wprowadziły w świat "białego szaleństwa" ponad 200 tysięcy osób. Poza wdrożeniem FWC, firmy będą kontynuować swoją podstawową działalność.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com