TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wizz Air wprowadza chatbota.
reklama
Inspiracją dla nowego chatbota Wizz Air jest Amelia Earhart, amerykańska pilotka, która jako pierwsza kobieta przeleciała samotnie nad Oceanem Atlantyckim.
Chatbot Amelia odpowie na ogólne pytania związane z wieloma obszarami, m.in.: COVID-19, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami, dodatkowymi usługami. Nowa funkcja jest bezpłatna dla wszystkich i umożliwi klientom szybkie i łatwe znalezienie informacji bez konieczności kontaktu z kimkolwiek oraz bez potrzeby przeszukiwania strony internetowej linii. Jeśli jednak pytania klientów wykraczają poza wiedzę Amelii, dostępny jest również bezpłatnie chat na żywo z agentami.
Chatbot jest obecnie dostępny w angielskiej wersji językowej dla ograniczonej liczby użytkowników, jednak stopniowo jest dostosowywany do coraz szerszego zakresu tematyki zapytań i większej liczby klientów odwiedzających stronę wizzair.com. Poza nowym chatbotem, agenci na czacie na żywo będą wspierać klientów we wszystkich kwestiach związanych z lotami i usługami, jeśli nie będą one dotyczyć żadnych zmian w rezerwacjach wymagających płatności.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami