TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 22 listopada w całej Polsce rozpoczyna się VII edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Mimo, że sprzedaż ofert rozpoczęła się pod koniec października, to wciąż na turystów czekają ciekawe atrakcje.
reklama
Jak informuje organizator akcji, Polska Organizacja Turystyczna, w tym roku do akcji przystąpiła rekordowa liczba partnerów - ponad 1000. Jej celem jest zachęcenie Polaków do poznawania Polski poza głównym sezonem turystycznym. Dzięki tej inicjatywie POT chce wpłynąć na wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce.
Bardzo się cieszę, że tak wielu przedsiębiorców z branży turystycznej postanowiło włączyć się w akcję "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Turystyka już teraz jest ważną gałęzią gospodarki, a jestem przekonana że jej znaczenie może być jeszcze większe. Zachęcam wszystkich Polaków, by najbliższy weekend spędzili podróżując i zwiedzając nasz piękny kraj powiedziała minister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (marzec 2019) przyciągnęła aż 182 tys. turystów. W tej edycji po raz pierwszy akcja promowana jest na dziewięciu rynkach: białoruskim, czeskim, litewskim, niemieckim, norweskim, rosyjskim, słowackim, szwedzkim i ukraińskim. Ofertę dla turystów z zagranicy przygotowała blisko połowa partnerów.
Akcja została bardzo dobrze przyjęta przez Polaków, co widać po liczbie osób czekających na pierwszy dzień sprzedaży. Każdy chce skorzystać z jak najlepszych ofert. Z radością obserwujemy także dużą liczbę wejść na strony dedykowane rynkom zagranicznym. Wierzę, że ta pilotażowa edycja zakończy się sukcesem i akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" zyska nowych fanów spoza naszego kraju dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Propozycje dla turystów przygotowała rekordowa liczba partnerów - ponad tysiąc. Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (161 zgłoszeń). Sto i więcej propozycji mają także woj. pomorskie, dolnośląskie i mazowieckie. Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania - ta branża stanowi największy procent oferty wszystkich dotychczasowych edycji (tym razem jest to 39 proc. oferty). Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy, by wziąć udział w akcji, musieli obniżyć o min. 50 proc. cenę głównej usługi.
Aby skorzystać ze zniżek, należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i zapoznać się ze szczegółową ofertą partnerów. Sprzedaż potrwa do wyczerpania ofert.
Partnerem strategicznym akcji sÄ… Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierajÄ… inicjatywÄ™ jako partnerzy promocyjni.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami