TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Dwa koncepty gastronomiczne: Bobby Burger oraz Wegeguru wchodzą w skład grupy kapitałowej REAL FOOD S.A. założonej w styczniu bieżacego roku.
reklama
Celem marek jest rozwój grupy kapitałowej i pozyskanie funduszy na sukcesywne otwieranie kolejnych lokali. W zrealizowaniu planów ma pomóc zbiórka crowdfundingowa, która ruszyła 9 maja 2019 roku na platformie Crowdway.pl.
Środki ze zbiórki crowdfundingowej przeznaczymy na rozwój sieci lokali obu marek. 70 proc. kwoty chcemy wydać na zagęszczenie burgerowni w całej Polsce i 30 proc. na rozwój sieci wegańskich restauracji. Zakładamy, że do 2022 roku w kraju będzie działać 67 lokali Bobby Burger i 4 Wegeguru - zapowiada Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.
W ramach akcji crowdfundingowej, do grona wspólników Real Food dołączą nowi akcjonariusze. W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) spółka chce pozyskać 4 mln zł na otwarcie kolejnych lokali.
Dzięki otwarciom lokali własnych i franczyzowych, a także akwizycjom konceptów i lokali, jesteśmy w stanie urosnąć do 60-70 mln zł. Celem jest stworzenie na tyle dużej gastronomicznej grupy, żeby mogła zadebiutować na giełdzie za 3-5 lat - komentuje Krzysztof Kołaszewsk
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami