TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelist zapowiada nową kampanię reklamową. Nacisk w niej ma zostać położony na drobne przyjemności, takie jak długie kąpiele w wannie, pluszowe kapcie, starannie pościelone łóżko, czy darmowy zestaw szamponów, które czekają na hotelowych gości.
reklama
Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka poprzez różne działania chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy mały grzeszek" ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić. Start kampanii został zaplanowany wraz z otwarciem hoteli.
Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu- mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu w Travelist.
Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych wstydliwych przyjemnościach".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami