TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-02-26 - Drobne przyjemności motywem przewodnim kampanii Travelist

Travelist zapowiada nową kampanię reklamową. Nacisk w niej ma zostać położony na drobne przyjemności, takie jak długie kąpiele w wannie, pluszowe kapcie, starannie pościelone łóżko, czy darmowy zestaw szamponów, które czekają na hotelowych gości.

reklama


Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka poprzez różne działania chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy mały grzeszek" ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić. Start kampanii został zaplanowany wraz z otwarciem hoteli.

Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu- mówi Krzysztof Dębski, dyrektor marketingu w Travelist.

Organizatorzy kampanii postanowili realizować część dziaÅ‚aÅ„ we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich wÅ‚aÅ›ciciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpÅ‚atnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we wÅ‚asnych mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujÄ…cych siÄ™ tematykÄ… podróżniczÄ…, którzy chÄ™tnie przyÅ‚Ä…czajÄ… siÄ™ do akcji, opowiadajÄ…c o wÅ‚asnych wstydliwych przyjemnoÅ›ciach".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com