TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Nowa platforma SabreMosaic będzie wspomagana przez sztuczną inteligencję Google i architekturę Google Cloud. Da to liniom lotniczym możliwość transformacji i modernizacji strategii sprzedaży detalicznej.
reklama
SabreMosaicTM to inteligentna, modułowa platforma technologiczna, która pozwoli liniom lotniczym na całkowite przekształcenie procesów sprzedaży detalicznej zgodnie z wizją Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA). Wizja ta dotyczy rozwiązań w pełni opartych na modelu Ofert i Zamówień (Offer-Order). Ponadto, platforma zapewnia także zaawansowane funkcje zarządzania zamówieniami Sabre, które wspierają obsługę i realizację ofert, w tym akceptację oraz rozliczanie tradycyjnych i nietradycyjnych rodzajów płatności. Usługobiorcom gwarantuje natomiast spójność treści prezentowanych klientom i wiele, wiele więcej.
Dzięki nowemu rozwiązaniu od Sabre, linie lotnicze będą mogły sprawnie i elastycznie przekształcać model prowadzonych sprzedaży detalicznych i oferować rozwiązania, które realnie wpłyną na komfort działań każdego podróżującego.
Jesteśmy na dobrej drodze do zdefiniowania i zbudowania nowej generacji rozwiązań sprzedaży detalicznej dla linii lotniczych. To znacząca inwestycja i strategiczny krok dla działań Sabre mówi Kurt Ekert, Prezes i Dyrektor Generalny Sabre. SabreMosaicTM jest zwieńczeniem naszych innowacji IT dla linii lotniczych i aktywnej współpracy z naszymi partnerami na rzecz nowoczesnej sprzedaży detalicznej. Pakiet rozwiązań Sabre Retail Intelligence już teraz odnosi sukcesy, natomiast pokazanie SabreMosaicTM to ważny kamień milowy na naszej drodze do dostarczenia w pełni otwartej, nowoczesnej i elastycznej platformy sprzedaży detalicznej dodaje.
Wykorzystując sztuczną inteligencję od Google, nowa platforma Sabre umożliwia liniom lotniczym dynamiczne tworzenie, sprzedawanie i dostarczanie podróżnym spersonalizowanych treści. Modułowa, otwarta i natywna dla chmury architektura umożliwia liniom lotniczym wybór opartych na API rozwiązań w zakresie ofert i zamówień, które najlepiej spełniają ich potrzeby. Dzięki temu firmy korzystające z platformy mogą przekształcać operacje adekwatnie do swoich potrzeb.
Linie lotnicze stają się wyrafinowanymi sprzedawcami detalicznymi, dlatego podobnie jak inni dostawcy usług konsumenckich potrzebują informacji opartych na danych i narzędzi sztucznej inteligencji, aby optymalizować działalność i lepiej obsługiwać swoich klientów mówi Thomas Kurian, Dyrektor Generalny Google Cloud. Dzięki naszej współpracy z Sabre pomagamy liniom lotniczym wykorzystać dane do podejmowania szybszych, bardziej świadomych decyzji, które usprawniają operacje, personalizują marketing i ostatecznie zwiększają zadowolenie klientów dodaje.
SabreMosaic obejmuje 10 nowych pakietów produktowych - od ofert i zamówień po rozliczenia i dostawy - a także istniejące rozwiązania Sabre Retail Intelligence oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Air Price IQTM, Ancillary IQTM i Upgrade IQTM oraz rozwiązania Sabre NDC IT.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami