TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Według danych szacunkowych z II edycji "Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny" skorzystało blisko 80 tysięcy turystów. Do akcji zorganizowanej w dniach 31 marca - 2 kwietnia br. włączyło się prawie pół tysiąca przedsiębiorców turystycznych - poinformowało Ministerstwo Sportu i Turystyki.
reklama
Jak przekonuje MSiT w komunikacie, akcja, organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, pokazała że przedsiębiorcy gotowi są do współpracy przy upowszechnianiu oferty turystycznej wśród Polaków także poza sezonem. Ponad połowa partnerów akcji (61,2%) widzi możliwość łączenia ofert z innymi usługodawcami, w celu tworzenia kompleksowych pakietów turystycznych.
Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować. Ożywienie krajowego ruchu turystycznego ma realny wpływ na gospodarkę kraju. W minionym roku liczba podróży krajowych wzrosła o 9%. Wierzę, że takie wydarzenia, jak "Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny" mogą ten trend jeszcze umocnić - mówi Witold Bańka, minister sportu i turystyki.
96,5 % turystów, dobrze oceniło kontakt z organizatorem wypoczynku w ramach "Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny" a ponad 93 % partnerów wydarzenia zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji.
Takie akcje mają przede wszystkim pobudzić ruch krajowy i zachęcić Polaków do wypoczynku nie tylko w czasie sezonu. Dzięki znaczącej zniżce wiele osób mogło skorzystać z ciekawej propozycji weekendowej i zobaczyć jak różnorodna i atrakcyjna jest nasza oferta krajowa i jak szeroki wachlarz możliwości spędzania czasu w Polsce oferuje nasza rodzima turystyka - mówi Marek Olszewski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Z naszej ewaluacji wynika, że ponad połowa (60,4%) partnerów oceniła ruch w weekend objęty akcją jako większy w porównaniu z innymi weekendami w marcu 2017 r. - dodaje prezes Olszewski.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami