TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2024-09-19 - Itaka apeluje o pomoc

Wobec dramatu jaki trwa na południu Polski w związku z powodzią, Itaka zadeklarowała elastyczne podejście do klienta i odstąpienie od standardowych procedur, nawet jeśli spowoduje to zmniejszenie zysku spółki. Poniżej przedstawiamy apel Piotra Henicza.

reklama


W związku z sytuacją powodziową na południu Polski i niewątpliwą tragedią, której doświadczyli mieszkańcy terenów objętych klęską żywiołową, Zarząd ITAKA HOLDINGS informuje o elastycznym podejściu do wyjazdów czarterowych i autokarowych Klientów bezpośrednio dotkniętych skutkami powodzi. Jednocześnie zwracamy się z apelem do pozostałych organizatorów turystyki o branżową solidarność w tej wyjątkowej sytuacji i odstępowanie od standardowych procedur.

Jesteśmy świadomi, że każdy z nas może mieć z tytułu takich odstępstw niższe zyski czy ponosić straty, jednak nie będą one tak dotkliwe, jak straty naszych wspólnych Klientów, którzy niejednokrotnie utracili dorobek całego życia.

Główna siedziba biura ITAKI znajduje się w Opolu. Duża część pracowników naszej firmy pochodzi z terenów objętych tą klęską żywiołową. Jesteśmy blisko ich tragedii, staramy się wspierać ich w każdy możliwy sposób.

Pamiętamy o tym, że w okresie pandemii Klienci byli wyrozumiali dla nas zgadzając się m.in. na odroczone płatności lub zwrot środków w formie bonów/voucherów. Teraz to oni potrzebują naszego elastycznego podejścia.

Z poważaniem,
Piotr Henicz
Wiceprezes ITAKA HOLDINGS



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com