TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-05-18 - Kraków Airport z nowym logotypem

Port Lotniczy Kraków-Balice zaprezentował swój nowy logotyp. Jak przekonują władze lotniska w komunikacie prasowym, ma być ono kwintesencją zmian, które zaszły na lotnisku w ostatniej dekadzie, symbolem otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem.

reklama


W konkursie na nowe logo Kraków Airport zgłoszonych zostało 90 prac. W skład jury oceniającego nadesłane projekty wchodzili eksperci z branży PR i komunikacji, reklamy, ze środowiska naukowego w tym Akademii Sztuk Pięknych, agencja projektowa, która odpowiadała za nowy terminal oraz zarząd Kraków Airport.

Kiedy architekci projektowali terminal nie spodziewali się, że charakterystyczna bryła budynku i jego elewacja stanie się logotypem tego portu lotniczego. Jednak jego wyjątkowa forma oraz ukryta symbolika zainspirowała zwycięzcę konkursu na nowe logo. Bryła budynku była dla nas oczywistą inspiracją i punktem wyjścia przy tworzeniu znaku. W ostatecznym kształcie nowe logo oprócz subtelnego nawiązania do owej bryły zawiera też inne sensy i konotacje, które współbrzmią z aspiracjami Kraków Airport. przekonują Krzysztof Drumiński i Jakub Walkowicz ze studia graficznego 2 code.

Zarządzanie nowoczesnym portem lotniczym to spoglądanie na całość funkcjonowania lotniska poprzez różne pryzmaty: pasażerów, sąsiadów, kontrahentów (wszystkich interesariuszy portu). Tego wymaga prowadzenie odpowiedzialnego biznesu.Każdego dnia podejmujemy działania, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie, a dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozbudowy siatki połączeń lotniczych krakowskie lotnisko ma bogatą i zróżnicowaną siatkę połączeń i przewoźników - - powiedział Radosław Włoszek, prezes Zarządu Kraków Airport.

Przed lotniskiem kolejne inwestycje, a budowa nowej drogi startowej to największa z nich. Oprócz inwentaryzacji środowiskowej trwają rozmowy z przedstawicielami lokalnych społeczności i biznesu. Projektując drogę startową Kraków Airport patrzy w przyszłość. Podpisano porozumienie z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej dotyczącą wdrożenia na krakowskim lotnisku systemu GBAS, wykorzystującego satelitarną technologię wspomagającą system nawigacyjny. Przedstawiciele portu przekonują iż, wprowadzone w ostatnich miesiącach rozwiązania wpływają na wyższy standard usług na krakowskim lotnisku (aplikacja mobilna Kraków Airport, udogodnienia dla pasażerów niepełnosprawnych, wprowadzenie Special Service Line także dla pasażerów podróżujących z dziećmi i kobiet w ciąży, otwarcie wybiegu dla psów).

Dzisiaj rusza kampania promocyjna 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA, na 20 tramwajach przemieszczających się po ulicach Krakowa będziemy wspólnie z przewoźnikami lotniczymi promowali siatkę Kraków Airport z naciskiem na nowości 2017 roku oraz nowy logotyp lotniska. Kampania ta będzie realizowana w dwóch etapach, pierwszy startuje od jutra i promuje 22 letnie kierunki na 11 tramwajach, natomiast jej drugi etap został zaplanowany na wrzesień i październik oraz promocję 18 połączeń na pozostałych 9 tramwajach. Każdy etap kampanii będzie trwał sześć tygodni - powiedział, Paweł Galiak dyrektor Pionu Handlowego Kraków Airport.

Nowy logotyp będzie towarzyszył marce krakowskiego lotniska przez następne lata, uwzględnia doświadczenie Kraków Airport, biznesową strategię i zorientowanie na klienta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com