TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-09-13 - Restauratorka zachęca Chińczyków do odwiedzenia Warszawy

Popularna stołeczna restauratorka zachęca chińskich turystów do odwiedzenia Warszawy. Na potrzeby rozpoczynającej się kampanii promocyjnej w Chinach, Stołeczne Biuro Turystyki przygotowało film, którego bohaterką jest Yajia Lin.

reklama


Yajia Lin przyjechała z Chin do Warszawy wiele lat temu, jest restauratorką i ambasadorką kultury Chin w Polsce. Teraz zaprasza swoich rodaków na wycieczkę po Warszawie śladami Chopina.

Jak podaje Urząd Miasta Warszawy, przekaz promujący Warszawę, jako miasta Fryderyka Chopina, dotrze do mieszkańców Państwa Środka poprzez różnorodne kanały informacyjne. Komunikat prasowy wraz ze spotem trafi do ok. 4,5 tys. mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych oraz zostanie wyświetlony w czterech największych chińskich aplikacjach informacyjnych. Film promocyjny pojawi się także na ekranach smartfonów i innych mobilnych urządzeń za pośrednictwem dostępnych w Chinach serwisów społecznościowych, np. CCTV online video, SINA, SOHU, czy Youku. Kampania realizowana jest we współpracy z PR Newswire.

Postać Fryderyka Chopina od lat cieszy się niesłabnącą estymą w Chinach. Stołeczne Biuro Turystyki konsekwentnie wykorzystuje jego postać w działaniach promocyjnych. Warszawa Chopina jest tematem przewodnim aplikacji mobilnych oraz strony internetowej www.chopin.warsawtour.pl przygotowanej także w chińskiej wersji językowej.

Kampania to nie jedyne działania prowadzone przez Stołeczne Biuro Turystyki w Chinach. Warszawa, jako destynacja turystyczna będzie po raz drugi promowana na targach turystycznych Sichuan International Travel Expo. Od przyszłego roku stolica Polski będzie także aktywnie obecna na chińskim komunikatorze WeChat, skupiającym prawie 1 miliard użytkowników, na którym otworzy swój oficjalny profil. Chiny są rynkiem o ogromnym potencjale turystycznym. Wg danych GUS w I kwartale roku 2017 Polskę odwiedziło o 85% więcej mieszkańców tego kraju niż w tym samym okresie roku poprzedniego.

Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii. W jej efekcie już kilkadziesiąt japońskich serwisów internetowych napisało o Warszawie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com