TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Znamy już datę przyszłorocznej 31. edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon.Wydarzenie promowane będzie hasłem "Odkryj smak przygody". Co ono oznacza?
reklama
Impreza wystawiennicza odbędzie się w dniach 14-16 lutego 2020.
Polacy lubią podróżować. Robią to coraz częściej, z różnych okazji. Odwiedzają polskie regiony, ale decydują się też na wyprawy poza granice kraju. Trend podróżowania rozwija się, a inspiracji do podróży dostarczają influencerzy w tej kategorii jak i wydarzenia dedykowane tematyce podróży. Takim celem kierują się też organizatorzy targów.
Tour Salon ma stanowić miejsce, w którym rozpoczyna się przygoda, w którym można się do niej przygotować. Dlatego do współpracy zapraszane jest szerokie grono firm i instytucji, w tym m.in. regionalne organizacje turystyczne i jednostki samorządu terytorialnego, przedstawiciele atrakcji turystycznych takich jak np. parki rozrywki, muzea, ogrody zoologiczne, szlaki turystyczne, touroperatorzy i biura podróży, hotele, ośrodki Wellness & SPA, uzdrowiska, sanatoria, organizatorzy wyjazdów tematycznych, a także producenci sprzętu turystycznego.
Zależy nam, by ekspozycja był kompleksowa, by nadawała kierunek podróżom naszych gości, w szczególności zachęcała do eksplorowania ciekawych miejsc w naszym kraju, a także, by można było na niej poznać trendy w zakresie sprzętu turystycznego czy odzieży outdoorowej - objaśnia Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów w Międzynarodowych Targach Poznańskich.
Przyszłoroczne edycja targów Tour Salon odbędzie się pod hasłem "Odkryj smak przygody". Jest ono kwintesencją planów związanych z wydarzeniem. Tour Salon ma inspirować. Dlatego, jak podkreślają organizatorzy, w 2020 roku nie zabraknie spotkań ze znanymi podróżnikami, którzy zabiorą targowych gości swoimi barwnymi opowieściami w niesamowite miejsca. Słowo "smak" jest w tym wszystkim nieprzypadkowe. Chcemy w ten sposób zaakcentować, że szczególną uwagę podczas targów poświęcimy turystyce kulinarnej. Coraz więcej turystów decyduje o celu podróży na podstawie oferowanych przez region doświadczeń smakowych. Chcemy wraz z regionami zachęcić do tego stylu eksplorowania Polski oraz zagranicznych regionów. O podróżach kulinarnych i efektywnym wykorzystaniu tego trendu chcemy rozmawiać z ekspertami, a także z zaproszonymi podróżnikami. Wiele miast ma swoich ambasadorów w postaci blogerów. Mamy nadzieję, że ich też uda się zaprosić do współpracy. - informuje Filip Bittner.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami