TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na rynkach nordyckich wspólna kampania internetowa Polskiej Organizacji Turystycznej i Thomas Cook Group - poinformowała POT. Głównym nośnikiem jest baner reklamowy zawierający logo POT umieszczony na internetowych stronach sprzedażowych grupy.
reklama
Polska Organizacja Turystyczna i Thomas Cook Group rozpoczęły na początku lutego kampanię internetową na rynkach nordyckich. W jej ramach na internetowych stronach sprzedażowych spółki wyświetlany będzie baner reklamowy zawierający logo POT. W Norwegii i Szwecji do brytyjski koncern turystyczny działa pod marką Ving, w Danii - Spies, a w Finlandii - Tjareborg.
Kampania obejmuje również wysyłkę newsletterów zawierających oferty podróży do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy i Gdańska do bazy ponad 1,1 mln odbiorców, Uzupełnieniem akcji są posty na Facebooku i Twitterze promujące oferty wyjazdowe do Polski.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami