TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
AmRest Holdings poinformował o podpisaniu umowy zakupu udziałów pomiędzy AmRest Sp. z o.o. oraz Tele Pizza, S.A.U.
reklama
Przedmiotem umowy jest nabycie przez AmRest 100% udziałów w Telepizza Poland Sp. z o.o. za łączną cenę ok. 8 mln EUR. Ostateczna cena sprzedaży zostanie ustalona na dzień zakończenia transakcji.
Telepizza Polska jest master-franczyzobiorcą marki Telepizza w Polsce. Obecnie Telepizza Polska prowadzi 107 restauracji, z których 71 zarządzane jest przez franczyzobiorców. Restauracje własne (36 lokali) prowadzone są przez Telepizza Polska, spółkę w 100% zależną od Sprzedającego. W roku fiskalnym 2017 sieć wygenerowała sprzedaż systemową na poziomie ok. 103 mln PLN. Szacowane skonsolidowane przychody Telepizza Polska wyniosły około 73 mln PLN.
Intencją stron jest zakończenie transakcji w ciągu najbliższych miesięcy. Finalizacja umowy zależeć będzie od spełnienia szeregu warunków, a w szczególności: uzyskania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, oraz banków finansujących działalność obu stron umowy, podpisania umowy licencyjnej ze Sprzedającym uprawniającej Telepizza Polska do korzystania ze znaków towarowych, oraz braku wystąpienia istotnej, niekorzystnej zmiany warunków.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami