TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-07-27 - Popularna sieć gastronomiczna trafi w ręce AmRestu?

AmRest Holdings poinformował o podpisaniu umowy zakupu udziałów pomiędzy AmRest Sp. z o.o. oraz Tele Pizza, S.A.U.

reklama


Przedmiotem umowy jest nabycie przez AmRest 100% udziałów w Telepizza Poland Sp. z o.o. za łączną cenę ok. 8 mln EUR. Ostateczna cena sprzedaży zostanie ustalona na dzień zakończenia transakcji.

Telepizza Polska jest master-franczyzobiorcą marki Telepizza w Polsce. Obecnie Telepizza Polska prowadzi 107 restauracji, z których 71 zarządzane jest przez franczyzobiorców. Restauracje własne (36 lokali) prowadzone są przez Telepizza Polska, spółkę w 100% zależną od Sprzedającego. W roku fiskalnym 2017 sieć wygenerowała sprzedaż systemową na poziomie ok. 103 mln PLN. Szacowane skonsolidowane przychody Telepizza Polska wyniosły około 73 mln PLN.

Intencją stron jest zakończenie transakcji w ciągu najbliższych miesięcy. Finalizacja umowy zależeć będzie od spełnienia szeregu warunków, a w szczególności: uzyskania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, oraz banków finansujących działalność obu stron umowy, podpisania umowy licencyjnej ze Sprzedającym uprawniającej Telepizza Polska do korzystania ze znaków towarowych, oraz braku wystąpienia istotnej, niekorzystnej zmiany warunków.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com