TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Podróże kulturalne i city breaki mają duże znaczenie dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60% podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r. - przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych. Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju. Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczyna kampanię promującą właśnie te rodzaje turystyki.
reklama
DZT, w swojej globalnej kampanii "German Summer Cities" skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze. Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach.
Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).
Partnerami kampanii "German Summer Cities" będą także Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.
Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami