TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2022-09-16 - NKlient - Panel klienta w biurze agencyjnym
Sykon, producent oprogramowania między innymi dla agencyjnych biur podróży, 8 września 2022 rozpoczął przedsprzedaż nowego modułu wspierającego pracę agentów w biurach podróży o nazwie NKlient.
reklama
NKlient to panel klienta połączony z programem CRM dla Agenta, z którego to rozwiązania korzysta ponad 340 agentów na terenie całego kraju.
Zawiera on nowe podejście do obsługi klienta, pozwalając na szybszy i bliższy kontakt z klientami. Jak z każdego tego typu rozwiązania - można korzystać z niego poza godzinami otwarcia biura podróży - dostarcza nowych sprzedaży i pozwala na budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Funkcje NKlient pozwalają na prowadzenie własnej polityki informacyjnej, zamieszczanie ofert specjalnych oraz przekazywanie szczegółowych informacji o rezerwacji.
Dotarcie z tymi informacjami do każdego klienta pozwala na ograniczenie standardowych kontaktów z klientami polegających na udzielaniu odpowiedzi na proste pytania oraz skoncentrowaniu się na bardziej spersonalizowanej obsłudze związanej z nowymi sprzedażami, reagowaniem na bieżące problemy w trakcie wyjazdów czy też obsługą klienta po powrocie.
Wykorzystanie NKlienta na wszystkich etapach - od zapytania ofertowego, poprzez zatwierdzanie przekazywanych dokumentów, informowanie bieżące o harmonogramie wpłat, saldzie rezerwacji - wszystko to w jednym miejscu - spowoduje poprawienie jakości obsługi, a zatem zwiększenie liczby zadowolonych klientów.
Już teraz wiadomo, że umiejętne wykorzystanie opcji zawartych w NKlient zmniejsza liczbę skarg składanych po powrocie i zwiększenie procentu klientów ponownie kupujących oferty.
Klient agencyjnego biura podróży rozpoczyna swoja przygodę z panelem NKlient w swoim telefonie komórkowym - technologia i szczegóły rozwiązań wykorzystane przy kontaktach powodują, że jest to produkt otwarty na nowe pomysły i nowe treści. Umieszczenie dowolnych opisów, filmów, zdjęć oraz dokumentów pdf mogą być dodatkowym źródłem wiedzy klienta. Korzystający z nich na pewno to docenią.
NKlient nie jest kolejną wyszukiwarką ofert - bardziej modułem personalnej komunikacji.
Pozwoli na wyróżnienie się biura podróży na tle konkurencji oraz zaprezentowanie swojego doświadczenia i wiedzy grupie klientów, która nie chce przychodzić do biura lub nie chce kontaktować się w tradycyjny sposób w standardowych godzinach pracy.
Komunikacja, przedstawianie klientom nowych ofert oraz obsługa zamówień usług dodatkowych - to mocne strony rozwiązania dostępnego 24 godziny na dobę.
Funkcjonalność modułu NKlient weryfikowana była w konsultacjach z wybranymi do współpracy agencjami w projekcie SykonLab, który w tym roku cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.
W wersji NKlient dla małych touroperatorów (wersja taka oferowana będzie wkrótce) dodatkowy nacisk zostanie położony na dokumenty przekazywane klientowi oraz na możliwość dokupowania opcji dodatkowych nawet chwilę przed wyjazdem.
Już teraz można powiedzieć, że NKlient nie będzie dostępny tylko w połączeniu z produktami firmy Sykon - prowadzone są pierwsze integracje z panelem poprzez dostępne API.
W pierwszym kroku jednak - to agenci bezpośrednio obsługujący swoich klientów mogą wdrożyć to rozwiązanie. Panel klienta w biurze agencyjnym? - brzmi obiecująco. Idzie nowe - czas na zmiany.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie nklient.pl nklient.pl/crm.html oraz na stronie www.facebook.com/nklient.sykon kontakt: crm@sykon.pl tel. (91) 350 01 63
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami