TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro POT w Berlinie dołącza do kampanii "Poland. More than you expected". W kampanię realizowaną od listopada z udziałem polskich gwiazd sportu, włącza się berlińska placówka POT. Jej celem będzie pokazanie młody Niemcom Polski jako kraju pełnego inspirujących atrakcji i autentycznych przeżyć.
reklama
W ramach kampanii Zagraniczny Ośrodek POT w Berlinie będzie promować Polskę jako nowoczesne, pulsujące życiem i autentycznymi doznaniami miejsce, które ma do zaoferowania wiele ekscytujących atrakcji. Komunikacja skupi się na emocjach, jakie można przeżyć podczas podróży do naszego kraju - od radości i zachwytu, po poczucie wolności i autentycznego doświadczania. Kampania ma też za zadanie pokazać, że Polska to o wiele więcej niż popularne, typowo turystyczne atrakcje.
Polska to kraj, który oferuje o wiele więcej, niż mogą się spodziewać młodzi Niemcy. To dynamiczna przestrzeń pełna możliwości, w której każda chwila budzi ciekawość i niezapomniane przeżycia mówi Marcin Płachno. Wśród miejsc, które mogą zachwycić naszych sąsiadów z zachodu, dyrektor ZOPOT w Berlinie wylicza klimatyczne kawiarnie i bary tematyczne, takich jak Dziórawy Kocioł w Krakowie czy Bunny Cafe w Warszawie, czy energetyczne festiwale muzyczne jak Open'er w Gdyni czy Audioriver w Płocku.
Kampania ma także na celu pokazanie Polski jako kraju dynamicznego, nowoczesnego i idącego z duchem czasu. Choć historia jest ważnym elementem naszej tożsamości, jest ona pokazywana w kontekście ważnych wydarzeń czy wątków dotyczących miejsc upamiętniających przeszłość, np. muzeów. To daje szansę na stworzenie zupełnie nowego obrazu Polski, odmiennego od stereotypów, funkcjonujących wśród Niemców lata temu.
Chcemy pokazać, że Polska to idealne miejsce na spełnienie marzeń o autentycznych doznaniach podróżnych dodaje Płachno. Ważnym elementem kampanii są wizyty znanych niemieckich influencerów, którzy odwiedzają polskie miasta i regiony, dzieląc się swoimi wrażeniami z tysiącami obserwujących. To oni mają "przetrzeć szlaki" dla kolejnych podróżnych i zachęcić ich do pojawienia się w Polsce.
W październiku 2024 roku Kraków odwiedziła Anja Beckmann, autorka bloga Travelontoast.de. Podziwiała klasyczne atrakcje, takie jak Wawel czy Rynek Główny, ale odkryła także mniej oczywiste miejsca - księgarniokawiarnię Massolit, vintage'owe butiki i wegańskie restauracje, w tym No Bones. Kraków to miasto, które zaskakuje na każdym kroku - wspomina na Instagramie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami