TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-06-11 - Amerykańskie restauracje promują się w Internecie. A polskie?

Z badań firmy AIS Media wynika, iż prawie 90 procent amerykańskich restauracji posiada swoją stronę internetową. Strona te jest uważana za istotne narzędzie marketingowe - zarówno do zdobywania nowych klientów, jak i do utrzymania lojalności dotychczasowych.

reklama


Badanie AIS Media zostało przeprowadzone w dniach 19-23 marca 2007 roku. Wzięło w nim udział prawie 6000 restauracji w USA. Większość badanych lokali traktowała swoją stronę www w sieci jako główne narzędzie marketingowe. Również poczta e-mail uznana była za istotną w marketingu restauracji - aż 69% respondentów używało jej jako głównego sposobu na zdobycie nowych klientów.


Połowa badanych restauracji zaznaczyła, iż zamierza zwiększyć swoje nakłady na internetowy marketing, gdyż ten rodzaj marketingu jest bardzo perspektywiczny. 43% zamierza pozostawić te nakłady na dotychczasowym poziomie, a tylko 4% oświadczyło, iż chce je zmniejszyć. Pozostałe 3% jeszcze nie podjęło decyzji w tej kwestii.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com