TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-04-15 - Kontrola jakości

Aby podwyższyć standard usług oferowanych przez egipskie hotele, Egipskie Stowarzyszenie Hotelarzy przygotowało akcję, której celem będzie sprawdzanie poziomu usług oferowanych w tamtejszych hotelach.

reklama


Program ten nosi nazwę “Mystery Shopper" i sprowadza się do tego, że “anonimowy gość" będzie korzystał z usług hotelu “x" a następnie zda sprawozdanie z poziomu usług, jakie zaoferowano mu w odwiedzonym obiekcie.

“Wierzymy, że taka akcja spowoduje podniesieni standardu usług oferowanego gościom w egipskich hotelach" - powiedział Elhamy El Zayat.

W ten właśnie sposób Ministerstwo Turystyki oraz Egipska Federacja Turystyczna chcą podnieść poziom usług świadczonych zarówno Egipcjanom, jak i turystom zagranicznym.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com