TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Kampania promocyjna Dolnego Śląska, rozpoczynająca się oficjalnie w poniedziałek we Wrocławiu pochłonie 9 milionów złotych. W jej skład będą wchodziły m.in. spoty telewizyjne, reklamę w prasie, radiu i w Internecie.
reklama
Kampania ma być kojarzona z tzw. "misiem ślężańskim", który będzie jej symbolem. Jest to kamienny posąg stojący na górze Ślęży, ubarwiony kolorami tęczy. Natomiast hasło kampanii to: "To je vyborne! Das ist super! Dolny Śląsk".
Dolny Śląsk reklamowany jest w Polsce, Czechach i Niemczech. W stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie pojawiają się spoty reklamowe, w których Dolny Śląsk chwalony jest przez uczestników programu "Europa da się lubić": urodzona we Wrocławiu Monikę Richardson, Gabi Gold z Czech i Niemiec Steffena Moellera.
Spot oraz dwa filmy promujące Dolny Śląsk wyreżyserował Andrzej Słodkowski.
- Nakręciliśmy w sumie ponad 60 godzin materiału i z tego trzeba było zmontować dwa blisko 20-minutowe filmy promocyjne. A tymczasem Dolny Śląsk to materiał na długi serial - powiedział reżyser.
- Region potrzebuje promocji, bo jest młodym, istniejącym dopiero 10 lat województwem. Dlatego na akcję promocyjną przeznaczyliśmy absolutnie rekordową sumę pieniędzy, przy współfinansowaniu z unijnego programu Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego - powiedział Andrzej Łoś, marszałek województwa dolnośląskiego.
Reklama województwa skupi się głównie na 8 tzw. "markowych produktach turystycznych Dolnego Śląska" którymi są:
- Karkonosze i turystyka aktywna,
- Pałace, zamki i dziedzictwo kultury,
- Uzdrowiska dolnośląskie,
- Cystersi oraz turystyka pielgrzymkowa,
- Podziemia i fortyfikacje militarne,
- Agro- i ekoturystyka,
- Turystyka weekendowa,
- Turystyka biznesowa i konferencyjno-kongresowa.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami