TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2024-04-26 - eSky reklamuje się, że taniej niż u touroperatora
eSky wprost reklamuje się, że wakacje tańsze nawet o 1/3 niż u touroperatora. To ryzykowna strategia, czy przemyślany pomysł?
reklama
Pakietowanie dynamiczne pozwala zaoferować dobre ceny wykorzystując strategie sprzedażowe linii lotniczych i hoteli. Jednak stawianie wprost na najniższe ceny wydaje się być nie najlepszym pomysłem, jako, że sprzedawca pakietu także ponosi odpowiedzialność. Diabeł może tkwić także w szczegółach oferty i rozliczeniu jej dla rodzin / grup.
Wycieczki tradycyjnych biur podróży na lipiec-sierpień 2024 r. zestawiliśmy z pakietami lot plus hotel. Te ostatnie zapewniają przelot i zakwaterowanie na takich samych warunkach, a także - podobnie do touroperatorów - objęte są Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym, więc to platformy są odpowiedzialne za sprawny przebieg podróży. Sprawdziliśmy, ile mogą zaoszczędzić osoby rezerwujące podróż w formule pakietu dynamicznego w porównaniu z sytuacją, gdy letni urlop postanowią zorganizować z pomocą klasycznego touroperatora. W analizie uwzględniliśmy Hiszpanię oraz Cypr jako kierunki cieszące się szczególną popularnością w ostatnich latach, a także Portugalię, która wspina się coraz wyżej w rankingach podróżniczych wyjaśnia Jarosław Grabczak, Commercial Supply Manager w Grupie eSky.
Poniżej załączamy zestawienia przygotowane przez eSky:
Analiza porównawcza uwzględnia pakiety "Wakacje" Lot+Hotel na eSky.pl oraz identyczne oferty touroperatorów, które są agregowane i udostępniane przez jednego z największych agentów turystycznych w Polsce. Ceny podane w każdym z analizowanych przykładów zawierają koszt przelotu w dwie strony, jednej rzeczy osobistej i walizki 20 kg, a także noclegu (7 dni) oraz wyżywienia (w opcjach "śniadanie z obiadokolacją", "trzy posiłki" oraz "all inclusive") dla jednej osoby. Ceny aktualne w dniu 17 kwietnia 2024 r.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami