TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2020-06-09 - SOIT rozpoczyna kampaniÄ™ #OneVoice

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel rozpoczyna kampanię #OneVoice. Członkowie SOIT jako organizatorzy wyjazdów biznesowych i incentive do Azji, jako pierwsi zostali postawieni w obliczu kryzysu związanego z pandemią. Stowarzyszenie od początku pojawienia się informacji o koronawirusie, podjęło działania informacyjne, a teraz podsumowuje blisko 4 miesiące działalności na rzecz członków i branży.

reklama


Pomysł kampanii #OneVoice kiełkował już w nas od dłuższego czasu. Ostatnie miesiące intensywnych działań udowodniły, że współdziałanie i wymiana doświadczeń w ramach stowarzyszenia są bezcenne. W obliczu kryzysu, jest to ważniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej, aby grać w jednej drużynie. Od początku kryzysu wspieramy naszych członków, ich firmy, dostarczamy wiedzy, narzędzi, szukamy wspólnie rozwiązań. Mamy jeden cel - wrócić do podróżowania w pełnym wymiarze, dzielenia się wrażeniami i realizacji marzeń o podróżach naszych partnerów, klientów. Możemy to osiągnąć łącząc nasze pomysły i działania. Kryzys pokazał także, jak ważna jest rola organizacji branżowych. Gdyby nie siła przebicia organizacji, bylibyśmy w tej chwili na innym etapie odmrożenia MICE i turystyki. - tłumaczy Olga Krzemińska-Zasadzka, Prezes Zarządu SOIT.

Od lutego, SOIT podjął następujące działania:


Oprócz działań kryzysowych, stowarzyszenie zrealizowało kolejną edycję badania rynku incentive travel Barometr SOIT, w którym wzięło udział 100% członków SOIT oraz zaproszone niezrzeszone agencje. Planowane jest spotkanie z uczestnikami badania, a częściowy raport zostanie udostępniony dla branży, tak jak poprzednia edycja.

SOIT został również członkiem organizacji Pracodawcy RP, która aktywnie bierze udział w pracach Rady Dialogu Społecznego oraz uczestniczy z głosem doradczym w procesach legislacyjnych. Członkostwo SOIT w inicjatywach podejmowanych przez Pracodawców RP przyczyni się do lepszego reprezentowania interesów branży spotkań i turystyki w kręgach administracji państwowej i na rynku biznesowym.

Przynależność do SOIT zawsze byÅ‚a dla nas ważna. Wymiana poglÄ…dów, wspólnie podejmowane inicjatywy na rzecz branży. W czasie koronakryzysu doszÅ‚a jeszcze jedna ważna wartość - wzajemne wsparcie. Od marca spotykaliÅ›my siÄ™ regularnie online, by wymieniać doÅ›wiadczenia na temat tego, jak sobie radzimy, wspieraliÅ›my siÄ™ radÄ…, wymienialiÅ›my informacjami, co wiÄ™cej, wieczorami Å›mialiÅ›my siÄ™ i wspominaliÅ›my podróże przy kieliszku wina. Dla mnie i mojej wspólniczki Majki Szura, szczególnie ważnym okresem byÅ‚ czas walki o wsparcie z PFR. Wymiana informacji dotyczÄ…ca wypeÅ‚niania wniosków, wspólne szkolenia i przygotowanie odwoÅ‚aÅ„ ze wzglÄ™du na brak uwzglÄ™dnienia deklaracji VAT-marża, na bazie której wiÄ™kszość z nas siÄ™ rozlicza. Pomimo konkurencji, i tego, że każdy z nas walczy o swojÄ… firmÄ™, potrafimy siÄ™ zjednoczyć i mówić jednym gÅ‚osem. ZespoÅ‚owo walczymy o caÅ‚Ä… branżę i rynek MICE. - podsumowuje Grażyna Woźniczka, czÅ‚onek SOIT, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy w Polka Travel.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com