TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zawieranie umów bez podpisu Klienta, mniej wydruków, wygoda dla Klientów i uproszczony proces obsługi. Od 17.07 br. Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów przez klienta dla salonów firmowych oraz sprzedaży przez internet i aplikację mobilną.
reklama
Proces obsługi klienta w salonach firmowych Itaki zostanie uproszczony przez zmniejszenie liczby wydruków, wymaganych od Klienta podpisów i potwierdzeń. Wyeliminowano też konieczność podpisywania i odsyłania dokumentów przez Klienta obsługiwanego zdalnie przez internet i aplikację mobilną Itaki. Teraz klient szybko autoryzuje wymagane prawnie zgody i dokumenty związane z rezerwacją w aplikacji mobilnej lub autoryzuje je dokonując wpłaty przelewem tradycyjnym bądź online.
Nowa funkcjonalność ma oszczędzić czas klienta i sprzedawcy, zmniejszyć zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami