TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Przez ostatnie dwa miesiące na Instagramie odbywał się konkurs #ErasmusPolandTravel, organizowany przez Polską Organizację Turystyczną w ramach projektu Discover Poland with your mates - ERASMUS". Kapituła spośród ponad tysiąca zgłoszeń wyłoniła 13 zwycięzców.
reklama
Celem konkursu jest promowanie turystyki przyjazdowej do Polski przez studentów zagranicznych studiujących w naszym kraju w ramach programu Erasmus+. Ich zadaniem było odkrywanie piękna Polski i upubliczniania relacji ze swoich przygód na Instagramie. Studenci mogli zdobyć nagrody w pięciu kategoriach: #CitiesOfPoland, #NatureOfPoland, #FoodOfPoland, #ActivitiesInPoland i wideo.
W obecnych czasach siła przekazu płynącego z mediów społecznościowych staje się coraz bardziej znacząca. Dlatego oczywistym działaniem jest zaangażowanie do promocji Polski zagranicznych studentów, którzy w naszym kraju nie tylko uczą się, ale także odpoczywają, bawią się i podróżują. Zdjęcia i filmy zamieszczane przez nich w Internecie bez wątpienia wpływają na oceny i decyzje podróżnicze ich rodziny i przyjaciół. Dlatego stają się oni skutecznymi ambasadorami Polski w swoich krajach - mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.
Do konkursu zgłoszono aż 1195 prac - najwięcej zrobili studenci pochodzący z Rosji, Turcji i Hiszpanii, a najczęściej odwiedzanymi przez nich miejscami były takie miasta jak Wrocław, Kraków, Gdańsk i Warszawa. W tegorocznym konkursie swoje prace zgłosili studenci z 40 krajów.
Zwycięzcy otrzymają jednodniowe vouchery turystyczne do wykorzystania w czterech urokliwych miejscach w Polsce. Są to Lawendowa Osada, Villa Greta, Gospodarstwo Agroturystyczne Ziołowy Dzbanek czy Agroturystyka Malowane Wierchy. W ramach nagrody dostaną także zestawy gadżetów turystycznych. Organizatorzy konkursu postanowili ufundować również nagrodę Grand Prix, którą jest m.in. czterodniowy pobyt w nowoczesnym hotelu oraz tablet.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami