TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2022-01-05 - Warszawski Courtyard najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott w Polsce

W 2021 roku Courtyard by Marriott Warsaw Airport został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International na tle 86 innych obiektów działających pod tą marką w państwach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce (EMEA).

reklama


Na podstawie 6 300 uzyskanych opinii warszawski Courtyard zdobył pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w Polsce i uplasował się na drugim miejscu w krajach EMEA z wynikiem 90,5 proc. w kategorii "czystość", a także uzyskał najlepszy wynik 82 proc. współczynnika polecenia hotelu ITR (Intent To Recommend). Dla porównania w 2019 roku współczynnik ITR w hotelu Courtyard wynosił 67 proc., natomiast w 2020 wynik ten wzrósł do 77,3 proc.

Mimo pandemicznych ograniczeń hotel z miesiąca na miesiąc poprawiał wyniki poprzez podnoszenie jakości serwisu, produktu oraz uatrakcyjnienie oferty gastronomicznej. Jestem dumny z całego mojego zespołu za poczynione wysiłki i indywidualne podejście do potrzeb gości, które pozwoliły na osiągnięcie jednych z najlepszych wyników wśród hoteli Courtyard w Polsce oraz w całym regionie - podsumował Artur Derela, Dyrektor Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Czterogwiazdkowy Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport usytuowany jest naprzeciwko terminalu na Lotnisku Chopina w Warszawie i jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Obiekt posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni prawie 764 m kw. Co roku z usług hotelu korzysta prawie 90 tys. gości.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com