TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-06-12 - EXIM promuje siÄ™ na nowo

EXIM tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą elastyczne podejście do wakacyjnego planowania. Obejmuje szeroką ofertę - od wyjazdów czarterowych last minute, przez city breaki, aż po w pełni personalizowane pakiety.

reklama


Po raz pierwszy za całość planowania i zakupu mediów odpowiada dentsu Polska, co umożliwia lepszą koordynację działań, wyższą efektywność i spójność komunikacji w kanałach online, offline oraz outdoor. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja Must Be Loud. Koncepcja oparta jest na motywie Expertów EXIM tours - pracowników, którzy spod magentowego płaszcza marki odkrywają świat. Expertów, którzy osobiście odwiedzają kierunki z oferty i dzielą się doświadczeniem z podróżnymi. Hasło "Expert" w bezpośredni sposób nawiązuje do marki EXIM, a charakterystyczny róż kampanii zapewnia jej wysoką identyfikację.





W ramach komunikacji prezentowane sÄ… kluczowe produkty:
"EXIM po mojemu" - z maksymalną elastycznością w wyborze terminu, długości i składników wyjazdu,
"EXIM Gotowy Plan" - gotowe pakiety z przelotem czarterowym i bagażem w cenie,
"EXIM Mój Dojazd" - dla podróżnych organizujących dojazd lub przelot, we własnym zakresie.





NajwiÄ™cej elastycznoÅ›ci wÅ›ród propozycji z przelotem zapewnia "EXIM po mojemu" - produkt umożliwiajÄ…cy indywidualne dopasowanie terminu, dÅ‚ugoÅ›ci oraz zakresu wyjazdu, zgodnie z osobistymi preferencjami podróżnych. Dynamiczne pakietowanie zapewnia klientom dużą dowolność, a nam pozwala przygotować wakacje szyte na miarÄ™. Dostosować ofertÄ™ do potrzeb klientów w czasie rzeczywistym. To ogromna przewaga na zmiennym rynku turystycznym. I dumnie dodam, że mamy w tym najwiÄ™ksze w Polsce doÅ›wiadczenie komentuje Dawid Potoczny, Dyrektor Produktu Lotów Regularnych EXIM tours.





W centrum komunikacji znalazł się szeroki wachlarz produktów wakacyjnych. Kompleksowa oferta gotowych pakietów z przelotem czarterowym, dostępnych przez cały sezon, obejmująca zarówno klasycznie planowane wyjazdy, jak i oferty last minute. Letnia odsłona kampanii przyciąga uwagę wyjątkowo konkurencyjną ceną - tygodniowe wakacje z przelotem zaczynają się już od 1199 zł, a propozycje dla dzieci lecących z rodzicami dostępne są od 699 zł. EXIM tours trafia z ofertą do szerokiego grona klientów - od młodych par, przez singli i rodziny z dziećmi, aż po silversów - dostosowując komunikację do ich potrzeb i stylu życia.





Nowością w portfolio są city breaki - krótkie, 2- do 5-dniowe pobyty z przelotem lub dojazdem własnym i zakwaterowaniem w hotelach położonych blisko centrum. W cenach touroperatora, niedostępnych dla klientów "z ulicy". To czyni je doskonałą propozycją na krótki, komfortowy wypoczynek
o dowolnej porze roku. Zaś linia produktowa "EXIM Mój Dojazd" skierowana jest do osób preferujących samodzielną organizację transportu na miejsce, co daje większą swobodę w organizacji podróży. Samochodem, pociągiem, samolotem, można odwiedzić takie miejsca jak Chorwację, Hiszpanię, Włochy, naszych południowych sąsiadów - Czechy czy Węgry, ale także polecieć na Malediwy.





Kontynuujemy naszÄ… skutecznÄ… strategiÄ™ wzmacniania Å›wiadomoÅ›ci marki, wspieranÄ… komunikacjÄ… produktowÄ…. DziÄ™ki peÅ‚nej współpracy z dentsu, możemy efektywniej planować caÅ‚ość naszych dziaÅ‚aÅ„ mediowych i zwiÄ™kszać ich skuteczność. PrzekÅ‚ada siÄ™ ro na widoczny wzrost rozpoznawalnoÅ›ci EXIM tours dodaje Marcin Tobiasz, Marketing Manager touroperatora. W 2024 roku EXIM tours zanotowaÅ‚ ponad 30% wzrost sprzedaży w kanaÅ‚ach wÅ‚asnych rok do roku. Atrakcyjne ceny, siatka połączeÅ„ z lotnisk regionalnych i poczucie bezpieczeÅ„stwa budowane przez doÅ›wiadczonych Expertów EXIMu to czynniki, które przekonujÄ… klientów do zakupu. W 2025 roku firma kontynuuje ten trend, inwestujÄ…c w digital marketing i rozwój technologii wspierajÄ…cych planowanie  podróży na exim.pl. KampaniÄ™ można zobaczyć w internecie, outdoorze oraz kanaÅ‚ach wÅ‚asnych touroperatora. Media zaplanowaÅ‚ i kupiÅ‚ zespół dentsu Polska. Za kreacjÄ™ odpowiada Must Be Loud.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com