TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2020-12-14 - Korporacja medialna partnerem kampanii Restart Tourism

Po nawiązaniu w maju współpracy przy kampanii, w ramach której poproszono świat o cierpliwość, odpowiedzialność i "podróżowanie jutro", Światowa Organizacja Turystyczna i CNN International Commercial (CNNIC) ponownie połączyły siły, aby świętować uwolnienie siły transformacyjnej w miarę jak rozpoczyna się ponowny rozwój turystyki.

reklama


45-sekundowy spot będzie nadawany wyłącznie przez CNN International do stycznia 2021 r. i dotrze do milionów gospodarstw domowych. Ma on podkreślić zdolność turystyki do adaptacji i innowacji oraz generowania możliwości zrównoważonego rozwoju.



Ponowne uruchomienie turystyki przynosi nową nadzieję i nowe możliwości dla milionów ludzi na całym świecie. Jesteśmy dumni, że ponownie współpracujemy z CNN, aby wysłać tak pozytywne i inspirujące przesłanie. Turystyka ma moc zbliżania nas do siebie, dając nam niezapomniane doświadczenia, jednocześnie wspierając miejsca pracy, pomagając przedsiębiorstwom oraz chroniąc kulturę i nasze dziedzictwo naturalne - powiedział sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikaszwili.

W ramach wieloletniej współpracy z UNWTO, CNN jest dumny z tego, że może przekazać to przesłanie o ponownym uruchomieniu turystyki do ponad 300 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. Chociaż w 2020 r. podróżowanie i turystyka ucierpiały z powodu pandemii, stoimy z naszymi partnerami, służąc im radą i wspierając ich wysiłki, ponieważ planują oni powitać podróżnych w 2021 r. z poczuciem nadziei, wzrostu i odbudowy sektora - powiedział Rani Raad, prezes CNN Worldwide Commercial.

Rozpoczęty spot #RestartTourism będzie regularnie nadawany do 10 stycznia 2021 r., przekazując to przesłanie ponad 310 milionom gospodarstw domowych w całej Azji, Azji Południowej i EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Przesłanie to będzie również wzmacniane przez własne kanały medialne UNWTO.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com