TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2024-03-21 - eSky zawalczy o rynek brytyjski

Grupa eSky już od kwietnia zaoferuje swoje pakiety dynamiczne na rynku brytyjskim. Produkt, który w jednej rezerwacji Å‚Ä…czy loty i hotele, pomyÅ›lnie przeszedÅ‚ certyfikacjÄ™ Civil Aviation Authority (CAA), a firma - jako pierwsza z polskiej branży turystycznej - uzyskaÅ‚a licencjÄ™ Air Travel Organisers' Licensing (ATOL) na sprzedaż oferty City Break i Wakacje w Wielkiej Brytanii.

reklama


ATOL to brytyjski odpowiednik Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego obowiÄ…zujÄ…cego organizatorów turystyki w Polsce. Jej posiadanie przez graczy dziaÅ‚ajÄ…cych na Wyspach - m.in. takich jak LoveHolidays i Lastminute.com - to sygnaÅ‚ dla klientów, że korzystanie z usÅ‚ug danego biura czy platformy podróży jest bezpieczne, a pieniÄ…dze wydane na wyjazd zostanÄ… zwrócone w przypadku niewywiÄ…zania siÄ™ firmy z umowy.

Możliwość uruchomienia sprzedaży pakietów dynamicznych City Break i Wakacje w Wielkiej Brytanii to ważny krok w kierunku pogÅ‚Ä™bienia naszej miÄ™dzynarodowej ekspansji, której koniem pociÄ…gowym jest rozwój oferty Lot+Hotel. Bogata i różnorodna siatka poÅ‚Ä…czeÅ„ tanich i regularnych linii lotniczych, a także szeroka baza noclegowa z hotelami, apartamentami czy domami wakacyjnymi pozwolÄ… brytyjskiemu podróżnikowi zaplanować wyjazd zgodny z jego preferencjami, do dowolnego miejsca na Å›wiecie, a także w dogodnym dla siebie terminie i konkurencyjnej cenie mówi Nicholas Smith, Dynamic Packaging Director w Grupie eSky.

Podkreśla też, że popyt na podróże z lotem i hotelem w cenie to trend, którego nie da się zatrzymać Jest bowiem odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy z jednej strony czują się przytłoczeni w oceanie informacji, a z drugiej potrzebują produktu, który będą mogli dostosować do swoich oczekiwań i budżetu, żeby zapewnić sobie wymarzony relaks. Stąd wynika rosnąca popularność platform podróży, które w jednej ofercie łączą wiele produktów niezbędnych do tego, żeby city breaki i wakacje odbyły się w komfortowych warunkach.

Brytyjscy podróżnicy sÄ… przyzwyczajeni do organizowania odpoczynku w formule lot plus hotel z platformami: w III kw. 2023 roku Jet2Holidays - lider segmentu Online Travel Agencies na Wyspach - sprzedaÅ‚ tylko 1 proc. mniej pakietów dynamicznych niż touroperator TUI, który ma najwiÄ™kszy udziaÅ‚ w tamtejszym rynku. Jak wiÄ™c eSky.co.uk zamierza wyróżnić siÄ™ na tle konkurencji?

Przede wszystkim dużo większą liczbą przewoźników lotniczych w portfolio pakietowym, wykraczającą poza pulę kilku linii lotniczych, na których brytyjskie OTA opierają swój produkt Lot+Hotel. Ponadto nie wszystkie firmy z tego segmentu na Wyspach mają możliwość sprzedawania biletów niskokosztowych przewoźników w ramach pakietów dynamicznych, podczas gdy Grupa eSky może pochwalić się dostępem do usług low-costów w tej ofercie.

JesteÅ›my też w stanie zaoferować naszym brytyjskim klientom bardzo atrakcyjne ceny na zakwaterowanie w pakiecie. To dlatego, że dostawcom produktu noclegowego bardzo zależy na pozyskaniu klientów z Europy Åšrodkowo-Wschodniej, gdzie jesteÅ›my liderem. Otwieramy wiÄ™c dla nich szybko rozwijajÄ…cy siÄ™ rynek w zamian za niższe stawki na dojrzaÅ‚ym rynku brytyjskim. To wszystko sprawia, że także klientom z Wysp zaoferujemy gwarancjÄ™ najniższej ceny tÅ‚umaczy Nicholas Smith.

Na rynku polskim firma wprowadziÅ‚a do produktu pakietowego transfery lotniskowe, które bÄ™dÄ… stanowić nieodÅ‚Ä…cznÄ… część procesu transakcyjnego. Podróżnicy rezerwujÄ…cy city breaki i wakacje w opcji lot plus hotel mogÄ… wykupić transfer z lotniska do hotelu w dwóch opcjach - albo samochodem osobowym z kierowcÄ…, albo autokarem wspólnie z klientami innych biur podróży. Grupa eSky jeszcze przed sezonem wakacyjnym planuje także wprowadzić pÅ‚atnoÅ›ci zaliczkowe w ofercie dynamicznych pakietów - tak w Polsce, jak i za granicÄ….

Szybki rozwój pakietów dynamicznych to priorytet Grupy eSky, która do 2027 roku chce osiÄ…gnąć pozycjÄ™ platformy podróży pierwszego wyboru w Europie. Skuteczność obranej strategii potwierdzajÄ… liczby: w I-III kw. 2023 r. sprzedaż oferty City Break i Wakacje wzrosÅ‚a o 90 proc. wobec porównywalnego okresu w 2022 r. i o 180 proc. wzglÄ™dem 2019 r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com