TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-08-25 - Blogerzy odwiedzą Dolny Śląsk

Dwudziestu blogerów i influencerów odwiedzi Dolny Śląsk w ramach kampanii #SzlakMaSmak, którą organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

reklama


Kampania #SzlakMaSmak to pierwsze takie działanie organizowane na większą skalę we współpracy z osobami opiniotwórczymi. Mamy nadzieję, że dzięki niej więcej Polaków pozna Dolny Śląsk i jego ciekawą historię. Warto podkreślić, że pierwsze wzmianki na temat upraw winorośli w regionie pojawiły się już w średniowieczu. Dzisiaj tradycja jest odbudowywana. Chcemy wykorzystać ten olbrzymi potencjał, wesprzeć lokalnych producentów i zachęcić turystów do odkrywania Dolnego Śląska - mówi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego.

Dolnośląski Szlak Piwa i Wina istnieje od 2018 roku, zrzesza 31 obiektów. Połączył ludzi pasji - lokalnych browarników i winiarzy. Ma ułatwiać zwiedzanie i zachęcić do rozsmakowania się w tworzonych lokalnie produktach. To szlak, który powinien odkryć każdy, kto jest zainteresowany rzemieślniczymi wyrobami i chce poznawać Dolny Śląsk poprzez kulinaria. Idealne miejsce dla osób lubiących aktywny wypoczynek na łonie natury i bezpośredni kontakt z producentami - mówi Nestor Kościański, właściciel Winnicy Moderna.

W ramach kampanii o Dolnym Śląsku pisać będą znani i lubiani blogerzy, zajmujący się aktywnym zwiedzaniem, kulinariami, turystyką z perspektywy dwóch kółek, a nawet szeroko pojętą nauką: Kołem Się Toczy, Beata Śniechowska, Wrocławskie Podróże Kulinarne, Crazy Nauka, Minta Eats, Bartek w Podróży, Zbieraj się, Silver Mint, Matka w Mieście, Atrakcyjne wakacje z dzieckiem, Wolnym Krokiem, Dziewczyna z butelką wina, Karoli Zdaniem, Dolny Śląsk dla Uli, Michał Brezdeń - nie tylko o podróżach, MaNa w podróży, Podróże i Fotografia - Łukasz Kędzierski, Wszędobylscy, Mamba on bike.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com