TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze British Airways, które jako jedyne miały korzystać z nowo otwartego terminala na Heathrow w Londynie wycofały reklamę tegoż terminala.
reklama
Mająca kosztować wiele milionów funtów kampania reklamowa została odwołana z powodu chaosu, jaki zapanował w pierwszym dniu funkcjonowania nowego terminalu - podał serwis Brand Republic.
W związku z problemami z systemem bagażowym British Airways odwołały już kilkadziesiąt lotów, a na lotnisku jest 15-tysięczna sterta bezpańskich bagaży.
Brytyjski przewoźnik, którego wszystkie loty od czwartku zostały przeniesione do Terminalu 5 (wcześniej były rozsiane po trzech terminalach), planował uruchomienie kampanii reklamowej w prasie i telewizji, przygotowanej przez agencję Bartle Bogle Hegarty.
Kampania została przesunięta na późniejszą część bieżącego roku. Rzecznik brytyjskich linii zapewnia, że ruszy ona, kiedy tylko nowy terminal przyjmie "standardy usług jakich oczekują pasażerowie".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami