TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelplanet.pl po wejściu na giełdę i dzięki pozyskanym w niej środkom finansowym planuje otwarcie biur sprzedaży tzw. POKów (Punkt Obsługi Klienta) w galeriach handlowych w większych miastach.
reklama
POK wygląda elegancko, jest niewielki i przeszklony. Na razie jest tylko jeden i stoi w jednym z warszawskich centrów handlowych, ale to dopiero początek. Do końca przyszłego roku planowane jest 15 punktów, a docelowo w Polsce ma być 20-25 POKów jak zapowiedział Tomasz Moroz, wiceprezes spółki.
Warunkiem powodzenia tego planu jest sprzedaż wszystkich akcji znajdujących się w ofercie publicznej, w której na sprzedaż wystawione są akcje za 6 mln złotych. Dotychczasowy główny udziałowiec - fundusz MCI - nie zamierza jeszcze wyjść ze spółki, a ponieważ Travelplanet kusi inwestorów indywidualnych kilkuprocentowymi zniżkami na sprzedawane imprezy, powodzenie sprzedaży jest całkiem realne.
Za pieniądze uzyskane z wejścia na giełdę, spółka planuje nie tylko otwierać POKi, ale także rozbudować system informatyczny, wzmocnić promocję i być może przejąć inne spółki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami