TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-03-08 - Air Polonia, a reklamacje

Rozpatrzenie reklamacji w Air Polonii może trwać bardzo długo - złożona w grudniu ub. roku reklamacja dopiero teraz została wyjaśniona. Z powodu braku pasażerów w grudniu odwołano lot z Wrocławia na Okęcie.

reklama


Pasażerka kupiła bilet na trasę Wrocław - Londyn, z przesiadką w Warszawie. Ponieważ do stolicy dotrzeć nie mogła, wyleciała z Katowic, dokąd musiała dotrzeć taksówką. Suma kosztów pechowej pasażerki tanich linii lotniczych przekroczyła cenę, jaką musiałaby zapłacić za podróż z Lotem czy BA.

Air Polnia nie odpowiadała na złożoną reklamację ani na e-maile. Dopiero interwencja "Gazety" skłoniła przewoźnika do załatwienia całej sprawy - pasażerka otrzymała darmowy bilet na trasie Wrocław - Londyn oraz zwrot pieniędzy za niewykorzystany lot do Warszawy. E. Kłopotowski, rzecznik Air Polonii twierdzi, że linie typu "low cost" nie zwracają na ogół żadnych kosztów, Air Polonia natomiast nie unika odpowiedzialności.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com