TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-03-30 - Konkurs na spot reklamowy o Wrocławiu

Władze Wrocławia ogłosiły konkurs na najlepszy film reklamujący ich miasto. Film ma być wyświetlany na antenie polskich i zachodnich stacji telewizyjnych, w czasie targów turystycznych i w kinach pomiędzy seansami. Wrocław potrzebuje świeżego spojrzenia, oczekuje na młodych twórców i dlatego nie została wynajęta profesjonalna agencja reklamowa.

reklama


Jest o co zawalczyć, bo nagroda to 30 tysięcy złotych, a film nie musi być nagrywany za pomocą profesjonalnego sprzętu. Co do wymagań są tylko dwa: spot nie może trwać dłużej niż pół minuty, a napis "Wrocław - miasto spotkań" ma się pojawić na trzy sekundy.

Prace oceniać będzie profesjonalne jury: Tomasz Bagiński (reżyser, animator, rysownik), Andrzej Gier (realizator obrazu, operator kamery, pracownik Telewizji Polskiej), Grzegorz Korczak (reżyser, operator kamery), Filip Zawada (artysta, twórca wielu teledysków, współpracujący z TVP3), Paweł Romaszkan i Joanna Miller (Biuro Promocji Miasta) oraz Jarosław Broda (dyrektor wydziału kultury urzędu miejskiego). Wyżej wymienione nazwiska są napewno gwarancją, że w tym konkursie liczyć będzie się kreatywność twórcy i świeżość obrazu. Prace należy składać do 19 czerwca w Biurze Promocji Miasta, oczywiście we Wrocławiu. Zwycięzca zostanie wyłoniony 23 czerwca.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com