TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
11 czerwca na Świętym Krzyżu odbywały się uroczystości milenijne, jubileusz nie był jednak ani dobrze przygotowany, a akcja promocyjna zakończyła się wielką klapą - pisze Gazeta Wyborcza.
reklama
Pierwszy przetarg na zakup bilboardów nie wyłonił usługodawcy, trzeba było więc przetarg powtórzyć, więc billboardy stanęły dopiero 1 czerwca. Po wielu nieudanych próbach uzyskania czasu antenowego w publicznej telewizji udało się przeprowadzić transmisję w TV Polonia i zaproszenie na imprezę wyemitowane w "Kawie i herbacie". Kiedy doszło to do wiadomości posła PIS Przemysława Gosiewskiego wyszedł z propozycją pomocy, starostwo jednak zwróciło się o pomoc do Regionalnej Organizacji Turystycznej, aby ta pomogła w promocji. ROT opracowała foldery i przewodniki jubileuszowe, oraz zwróciła do zagranicznych dziennikarzy z branży turystycznej, aby opisali milenium.
Interwencja posła Gosiewskiego u wojewody świętokrzyskiego przyniosła jedynie zapowiedź konferencji prasowej.
Promocja okazała się klapą, a przewodniczący rady powiatu zapowiedział jeszcze przed jubileuszem rozliczyć osoby ze starostwa powiatowego odpowiedzialne za promocję regionu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami