TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-10-04 - Przyznano nagrody polskim hotelom

Który hotel otrzymał tytuł najlepszego w Polsce tzw. Poland's Best Leading Hotel? Ogłoszono wyniki konkursu World Travel Awards.

reklama


Trzeci raz rzędu najlepszym hotelem w Polsce został Intercontinental, który konkurował z warszawskimi hotelami: Bristol, Sofitel, Hilton, Westin i Le Regina; krakowskimi: Stary, Copernicus, Pałac Bonerowski oraz hotelami Arłamów, Narvil i Bania.

Łódzki hotel Tobaco zdeklasował konkurencję w kategorii Poland's Best Boutique Leading Hotel. Zwycięzca pokonał krakowskie hotele Copernicus, Puro i Centrum oraz poznańskiego Blow Up Hall.

W kategorii Najlepszy Hotel Konferencyjny, zwycięzcą okazał się warszawski Hilton, który również znokautował rywali w kategorii Najlepszy Hotel Biznesowy. W tym przypadku pokonał: andel sa by Vienna House Łódź, DoubleTree by Hilton Wrocław, Banię z Białki Tatrzańskiej oraz warszawskie InterContinental, Hilton, Marriott i Regent. Za Najlepszy Apartament uznany został Apartament Prezydencki w warszawskim Hiltonie.

Najlepszym Hotelem w Europie po raz szósty z rzędu uznany został Ciragan Palace Kempinski w Stambule, Hotelem Butikowym - Vila Joya z portugalskiej Algavre, Designerskim - Altis Belm Hotel & Spa z Lizbony, a Zielonym -Sandymount Hotel z Dublina.
####

Starsze informacje 2017-06-21


Wybór najlepiej ocenianych hoteli w serwisach rezerwacyjnych eTravel podsumowany został podczas uroczystej gali, która odbyła się 8 czerwca w Warszawie.

Tytuły w plebiscycie przyznane zostały w 17 kategoriach, w tym między innymi najlepszy debiut roku, business, sport & fitness, luxury czy design. Na liście nominowanych zamieszczonej na stronie www.tophotel.pl, na której również odbywało się głosowanie w poszczególnych kategoriach, znalazły się obiekty wskazane przez organizatora.

Podczas czerwcowej uroczystej gali w oranżerii restauracji Villa Foksal statuetki i tytuły TopHotel2017 wręczone zostały tym, którzy uzyskali największą liczbę głosów, spośród nominowanych hoteli w danej kategorii.

Dodatkowo, przyznane zostały wyróżnienia w kategoriach specjalnych: TopHotel 2017 i TopHotel Partner. Statuetkę TopHotel2017 otrzymał hotel, na który swój głos oddało najwięcej spośród nominowanych hoteli (nie ma możliwości wsparcia własnego obiektu). W tym roku zwyciężył hotel Radisson Blu Wrocław. TopHotel Partner to nagroda dla najlepszego kontrahenta eTravel za rok 2017. Statuetka w tym roku powędrowała do hotelu Novotel Warszawa Centrum. Sponsorem tej kategorii były firmy Comparex i Microsoft.

Tegoroczna edycja pokazuje nam, jak dużym zainteresowaniem plebiscyt cieszy się w branży. Już od kilku miesięcy otrzymywaliśmy pytania o to, kiedy ruszamy z głosowaniem i na kiedy planujemy galę. Imprezę w charakterystyczny dla siebie sposób poprowadził Marcin Prokop. Wśród sponsorów tegorocznej edycji znalazły się firmy Eneria - Sponsor kategorii TOPHOTEL CENFERENCES; Microsoft; Comparex; Coca Cola; CIN CIN Prosecco; Centrum Wina - Sponsor kategorii TOPHOTEL SERVICE; Mondial Assistance; Amadeus - Sponsor kategorii TOPHOTEL BUSINESS; Lufthansa City Center; Mastercard; Dekoracje Tematyczne; Leffe i UDH - mówi Adam Bereza, Wiceprezes Zarządu eTravel S.A.

Laureatami poszczególnych kategorii zostali:


Nagroda TopHotel Conferences 2017 to nie tylko dowód na ogromny potencjał konferencyjny naszego obiektu, ale także zasługa pracy całego zespołu, który dba o realizację każdego spotkania czy eventu. Ogromnie cieszę się nie tyle z samej nagrody, ale z faktu że została ona przyznana przez naszych gości i klientów, którzy zdecydowali się oddać na nas swój głos w plebiscycie. W imieniu zespołu dziękuję za zaufanie- powiedziała na gali Anna Olszyńska, dyrektor generalna andel s by Vienna House Lodz, nagrodzonego w kategorii "Conferences".

Zwycięstwo w kategorii Top Hotel Service ma dla nas ogromne znaczenie, bowiem jest ono przyznawane przez Gości, którzy bardzo wysoko oceniają jakość świadczonych przez nas usług. Prestiżowa nagroda dowodzi, że jakość obsługi i oferowanych usług oceniana jest na najwyższym poziomie. Jest to zasługa nie tylko świetnej lokalizacji naszego obiektu, w centrum miasta, ale przede wszystkim naszych pracowników. To dzięki ich profesjonalizmowi i zaangażowaniu jesteśmy jednym z najlepszych hoteli w Polsce pod względem jakości świadczonych usług - mówi Przemysław Ziębacz, Dyrektor Qubus Hotel Kielce.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com