TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-05 - LOT tnie koszty

Wraz z początkiem miesiąca zlikwidowany został punkt informacyjny LOTu na lotnisku Okęcie. Jest to dość duże utrudnienie dla klientów naszego narodowego przewoźnika. Co więcej, aby jeszcze bardziej ograniczyć koszty planowane jest zamknięcie przedstawicielstw LOTu w niektórych portach za granicą. W Londynie już zaczęto oszczędzać poprzez przeniesienie biura z centrum do innej, tańszej dzielnicy.

reklama


W tej chwili, kiedy nie ma na Okęciu punktu informacji o przylotach, oczekującym na przylot samolotu pozostaje tylko uzyskanie informacji przez telefon. Powoduje to zwiększoną nerwowość - tak jak to miało miejsce w niedzielę z powodu opóźnienia przylotu samolotów ze Stanów Zjednoczonych.

Zaistniałą sytuację próbuje wyjaśnić rzecznik prasowy LOTu. Tłumaczy, że po przystąpieniu Polski do UE, informacji nie będą juz udzielać linie lotnicze, tylko obsługa portów lotniczych. Nieoficjalnie natomiast wiadomo, że są to po prostu oszczędności. Jednak LOT zjedna sobie tym klientów przy obecnej konkurencji?



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com