TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-05-29 - Polskie i czeskie miasta stawiają na wspólną promocję turystyki

Jest pomysł na wspólną promocję polskich i czeskich miast pod hasłem "Zostań citywalkerem!". Zamierzeniem akcji jest stworzenie wspólnego produktu turystycznego, by turyści mogli korzystać z takich samych udogodnień w każdym z miast.

reklama


Do projektu City Walk przystąpiły cztery polskie miasta: Bardo, Kędzierzyn-Koźle, Kłodzko i Świdnica oraz dwa czeskie: Ceska Skalice i Prerov.

W ramach kampanii w punktach informacji turystycznej turyści będą mogli bezpłatnie wypożyczyć audioprzewodniki. Pojawią się także kioski multimedialne, w których zwiedzający dowiedzą się o projekcie oraz atrakcjach polskich i czeskich miejscowości.

Miasta pogranicza będą też razem prezentować się na targach i imprezach turystycznych, promować się wspólnym logo i ujednolicać materiały promocyjne, tak by turyści przyjeżdżający np. do Kłodzka wiedzieli, że w podobny sposób mogą poruszać się także po ulicach Świdnicy czy Perova.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com