TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Da Grasso - sieć pizzerii i restauracji - znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.
reklama
Sieć została oceniona przez konsumentów jako najbardziej przyjazna i wyróżniająca się na tle swojej branży najlepszą jakością obsługi. Klienci z całej Polski wyrazili swoją opinię: docenili fachowość i uprzejmość oraz schludny wygląd personelu, czytelne regulaminy promocji, modną estetykę lokali, a także znakomite produkty w cenie adekwatnej do realiów rynku i sporej konkurencji.
Misją programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Jednym z głównych celów projektu jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach. Wyniki badań konsumenckich, zebrane w przejrzystych raportach i analizach, staną się drogowskazem dla firm zainteresowanych dalszym doskonaleniem jakości obsługi.
W 2010 roku marka Da Grasso została także wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta. Spółka otrzymała nagrodę w kategorii "Restauracje sieciowe", jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami