TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2022-01-20 - Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
20 stycznia br. Generali Polska wprowadza nowy produkt "Generali, z myślą o kosztach rezygnacji z podróży". To rozwiązanie, które zapewnia ochronę na wypadek niespodziewanych wydarzeń uniemożliwiających realizację lub kontynuacje wyjazdów krajowych i zagranicznych. Dostępny jest również wariant związany z COVID-19.
reklama
Jest to produkt, który można kupić oddzielnie i zawiera szeroki katalog przyczyn, za które możliwy jest zwrot kosztów związanych z rezygnacją z podróży. Już w podstawowym zakresie ubezpieczenia dostępne są dwie najczęściej występujące przyczyny rezygnacji tj. nagłe zachorowanie oraz nieszczęśliwy wypadek, w obu tych przypadkach nie ma wymogu hospitalizacji dla ubezpieczonego, wystarczy zaświadczenie lekarskie, że stan zdrowia Ubezpieczonego nie rokuje poprawy do daty rozpoczęcia podróży. Ubezpieczenie można opcjonalne rozszerzyć o zachorowanie na COVID-19 lub zaostrzenie choroby przewlekłej. Dostępna jest suma ubezpieczenia nawet do 30 000 PLN na osobę i zwrot nawet do 100% udokumentowanych wydatków poniesionych przez Ubezpieczonego, a także dłuższy czas na zawarcie umowy ubezpieczenia: nawet 10 dni jeśli od momentu zakupu wycieczki do jej rozpoczęcia zostało 30 dni. Polisę można kupić zarówno w przypadku podróży zagranicznej jak i krajowej.
Niezależnie od tego czy planujemy weekendowy wypad za miasto, czy też szykujemy się na większą wyprawę zagraniczną, warto zabrać ze sobą dobre ubezpieczenie. Teraz można również zabezpieczyć się przed kosztami, gdy np. choroba zmusi nas do niespodziewanej rezygnacji z wymarzonej podróży, by można było zrealizować ją w innym terminie - mówi Agnieszka Callen, dyrektor Departamentu Generali Polska.
Jednocześnie 20 stycznia br. Generali wprowadza zmiany w podstawowym ubezpieczeniu Generali z myślą o podróży. Ubezpieczenie odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej, odwołania noclegów i biletu lotniczego zostały przeniesione do opisanego wyżej, nowego produktu "Generali, z myślą o kosztach rezygnacji z podróży". Do każdej umowy ubezpieczenia podróży zagranicznej do 30 dni, która zawiera NNW, dodana została w zakresie "kontynuacja leczenia NNW w RP".
Dzięki tej zmianie dajemy możliwość skorzystania również z leczenia oraz rehabilitacji po powrocie z podróży zagranicznej, co jest szczególnie ważne w sezonie zimowym, w którym jest dużo zdarzeń związanych z wypadkami na stokach narciarskich - dodaje Agnieszka Callen.
Starsze informacje 2022-01-18
Europa Ubezpieczenia: Polisa KR zadziała w przypadku kwarantanny
Europa Ubezpieczenia rozszerza zakres ubezpieczenia Koszty Rezygnacji. Polisa ochroni przed skutkami kwarantanny z tytułu Covid-19 oraz będzie można ją kupić tuż przed planowanym wyjazdem.
Od momentu rozpoczęcia pandemii Covid-19 ubezpieczenie Koszty Rezygnacji stało się obowiązkową pozycją dla wielu osób, planujących zagraniczny wypoczynek. Chroni je przed finansowymi skutkami rezygnacji z wyjazdu lub przerwania podróży na skutek takich zdarzeń losowych jak np. choroba (w tym koronawirusa) czy wypadek. Dostrzegając rosnące zainteresowanie klientów Europa Ubezpieczenia zdecydowała się rozszerzyć zakres tego produktu. Odświeżone ubezpieczenie Koszty Rezygnacji ochroni także przed koniecznością odwołania wyjazdu z powodu skierowania na przymusową kwarantannę.
Wraz z nową falą Covid-19 zostały zaostrzone przepisy, dotyczące kierowania na kwarantannę. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów zdecydowaliśmy się rozszerzyć zakres ubezpieczenia Koszty Rezygnacji właśnie o ochronę w takim przypadku. Mamy nadzieję, że pozwoli to na spokojniejsze planowanie wypoczynku, szczególnie w okresie rozpoczynających się ferii zimowych - mówi Tomasz Janas, ekspert ds. ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia.
Ochrona obejmuje ubezpieczonego podróżującego, współuczestników podróży oraz ich dzieci. W przypadku skierowania na kwarantannę mogą liczyć na zwrot kosztów niewykorzystanej imprezy turystycznej, noclegów czy biletów. Nowy zakres ochrony jest elementem wyższego wariantu ubezpieczenia Koszty Rezygnacji "100% Max". Klienci, którzy wybiorą niższy wariant polisy ("100%"), będą mogli go rozszerzyć o ochronę na wypadek zachorowania na koronawirusa lub kwarantanny po opłaceniu dodatkowej składki.
Inną nowością w ubezpieczeniu Koszty Rezygnacji jest możliwość zakupu polisy na siedem lub mniej dni przed planowanym wyjazdem. To kolejny element, który ma pomóc klientom w bezpiecznym planowaniu wypoczynku.
Nadal wielu podróżujących pozostawia zakup wycieczki na ostatni moment. Do tej pory powodowało to, że jeśli do zaplanowanego wyjazdu został mniej niż tydzień, to nie mogli oni już kupić ubezpieczenia Koszty Rezygnacji. Zdecydowaliśmy zmienić warunki zakupu ubezpieczenia, tak by zapewniały jak najszerszą i najlepszą ochronę dla podróżujących, również tych korzystających z ofert last minute - mówi Tomasz Janas.
Odświeżone ubezpieczenie Koszty Rezygnacji umożliwia zakup ubezpieczenia w dniu zakupu podróży (m.in. wycieczki), gdy do wyjazdu jest 30 dni lub mniej. Jeśli do wyjazdu jest więcej niż 30 dni - ubezpieczenie można kupić w terminie 10 dni od zakupu wycieczki (wariant 100%) lub 3 dni w wariancie 100% Max.
Nowy zakres ubezpieczenia Koszty Rezygnacji to nie jedyne ułatwienie od Europy dla osób, które chcą podróżować w okresie pandemii. Już w 2020 roku ubezpieczyciel wprowadził do polis podróżnych klauzulę covidową, zapewniającą ochronę na wypadek zakażenia koronawirusem podczas pobytu zagranicą w zakresie pokrycia kosztów leczenia, ratownictwa, transportu czy pomocy w podróży. Natomiast od początku 2021 roku ubezpieczenie Koszty Rezygnacji chroni przed finansowanymi skutkami odwołania podróży z powodu zachorowania na Covid-19.
Starsze informacje 2021-12-30
Itaka zainaugurowała sezon narciarski w tureckim Erciyes
165 Klientów Itaki przyleciało 26 grudnia 2021 r. liniami Smartwings z warszawskiego lotniska Chopina na zimowe wakacje w ośrodku narciarskim Erciyes w samym sercu tureckiej Kapadocji.
Turyści Itaki przybyli do Erciyes jako pierwsi zagraniczni goście po otwarciu sezonu narciarskiego 2021/22. Po wylądowaniu na lotnisku w Kayseri polscy zostali przywitani różami i powitalnymi banerami. W powitaniu wzięli udział Prezes Zarządu Erciyes A.. Murat Cahit C ng oraz Dyrektor Regionalnego Biura ds. Kultury i Turystyki Prowincji Kayseri - kr Dursun. Przylot turystów z Polski został szeroko odnotowany przez tureckie media.
W Erciyes narciarze i snowboardziści znajdą prawie 102 km tras (w tym 55 km tras ratrakowanych) o zróżnicowanym stopniu trudności. To także dogodna baza do zwiedzana Kapadocji.
Klienci Itaki mają zapewniony bezpłatny przewóz sprzętu narciarsko-snowboardowego do 10 kg/os. oraz skipass w cenie.
W ofercie touroperatora znajdują się cztery hotele w Kayseri:
- Hotel Mirada Del Lago*****
- Hotel Grand Eras****
- Hotel Mirada Del Monte***+
- Hotel Library Erciyes***
Wszystkie znajdują się blisko wyciągów narciarskich i oferują zakwaterowanie z formułą wyżywienia Full Board Plus. Aktualnie na stokach panują dobre warunki narciarskie, a temperatura wynosi ok. -2 st. C.
Starsze informacje 2021-12-14
Od 13 grudnia dolina Stubai zaczęła przyjmować turystów
Urlop w Dolinie Stubai jest ponownie możliwy od 13 grudnia 2021. Ośrodki narciarskie, restauracje, hotele etc. są otwarte - informuje Tourist Board Stubai Tyrol.
Zlokalizowane w dolinie cztery ośrodki narciarskie oferują różnorodne formy rozrywki, zarówno na stoku, jak i poza nim.
Wizytówką doliny jest lodowiec Stubai. Zapewnia pewność śniegu w okresie od października do czerwca.
Starsze informacje 2021-12-06
Exim Tours będzie miał nowego prezesa
Od nowego roku biuro podróży Exim Tours będzie mieć nowego prezesa.
Jak poinformował koncern DER Tourisitk, którego częścią jest Exim Tours, od 1 stycznia stanowisko prezesa zarządu obejmie Marcin Małysz, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor produktu w Eximie.
Jestem zaszczycony, że zostałem wybrany na tę funkcję. To przywilej być częścią jednej z największych firm turystycznych w Europie, która w Polsce pod marką Exim Tours już od 25 lat dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas wakacji w różnych częściach świata. Moja wiedza i doświadczenie pozwolą na budowanie coraz silniejszej pozycji na rynku. Wiem, że mam świetny i oddany zespół pracowników, na który mogę liczyć, a także bardzo dobrych partnerów biznesowych." - mówi, cytowany w komunikacie, Marcin Małysz.
Starsze informacje 2021-12-03
Sławomir Szulc odejdzie z Exim Tours
Tylko do końca roku będzie pełnił swoje obowiązki prezes Exim Tours, Sławomir Szulc.
Szulc, który kierował touroperatorem od 2016 roku, odejdzie z firmy za porozumieniem stron.
Starsze informacje 2021-11-23
Fru.pl wprowadza nową usługę
Fru.pl wprowadza usługę FRU Fast Refund, dzięki której całkowity koszt rezerwacji zmienionego lub odwołanego lotu jest zwracany pasażerowi w formie gotówki w ciągu maksymalnie 7 dni lub niemal natychmiastowo w formie vouchera.
FRU Fast Refund jest dostępne dla wszystkich pasażerów, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem strony FRU.PL. Kupując tę dodatkową usługę, klienci serwisu, których loty zostały odwołane lub zmodyfikowane, zostaną jak najszybciej powiadomieni i otrzymają pomoc w wyborze alternatywnego lotu z propozycji linii lotniczej, u której kupili bilet, bez dodatkowych opłat.
Jeśli pasażer nie będzie chciał skorzystać z tej opcji, FRU.PL zwróci pieniądze na konto klienta w ciągu maksymalnie 7 dni lub bardzo szybko prześle voucher, który będzie można wykorzystać przy zakupie dowolnego lotu i w dowolnej linii lotniczej. Cena usługi jest obliczana indywidualnie dla każdego lotu i zaczyna się od 24,99 PLN. Obejmuje koszt biletów lotniczych oraz usług dodatkowych, m.in. bagażu, kosztu odprawy czy wyboru preferowanych miejsc w samolocie.
Starsze informacje 2021-11-16
Itaka: pracujesz zdalnie? Rób to nad ciepłym morzem
Itaka wprowadza nowy produkt do swojej oferty.
Nowość jest skierowana do osób poszukujących optymalnych warunków do pracy zdalnej za granicą.
W ofercie Workation, którą wprowadza Itaka dostępne, są hotele wyselekcjonowane pod kątem możliwości pracy zdalnej (stabilne łącze internetowe), a także rozrywek i ciekawych miejsc w okolicy.
Touroperator proponuje 22-dniowe pobyty w takich destynacjach jak: Fuerteventura, Gran Canaria, Lanzarote, Teneryfa i Madera. Wyjazdy będą odbywać się od listopada do kwietnia.
Przy rezerwacji oferty Workation, turyści mogą liczyć na dodatkowe 5% zniżki na wycieczki lokalne SeePlaces.
Starsze informacje 2021-11-05
Zmiany w agencji POWER
Ostatnie miesiące przyniosły istotne aktualizacje w działaniu warszawskiej agencji eventowej POWER sp. z o.o. Objęły one przekształcenia wewnętrzne, jaki i adaptacje w ofercie agencji wprowadzone na skutek pandemii COVID-19.
W wyniku umowy kupna Olga Krzemińska-Zasadzka nabyła 50% udziałów w firmie Power Sp. z o.o. /w tej chwili posiada 97% udziałów/ i niezmiennie pełni rolę Prezesa Spółki /od 2017 roku/. Na stanowisku Managing Director zasiadła Magdalena Jendyk, wieloletni pracownik spółki. Agencja dziękuje za współpracę wieloletniemu partnerowi Piotrowi Zasadzkiemu.
Wszelkie umowy nie wymagają zmian i aneksów. Dane firmy i dane kontaktowe firmy pozostają te same.
W następstwie pandemii rozszerzyliśmy naszą działalność o obszar eventów online. To szkolenia, koncerty, live cooking, gry scenariuszowe i wiele innych. Wdrożono także nową platformę internetową poświęconą działaniom cyfrowym: online.agencjapower.pl oraz https://demo.platforma.agencjapower.pl/
Mimo zmian, jakich w ostatnim czasie doświadczyliśmy wszyscy, jaki i wewnętrznych przekształceń w naszej firmie, pragniemy zapewnić Państwa, że jest z nami ten sam POWER - mówi Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes agencji.
Starsze informacje 2021-10-29
Itaka wznowiła czartery do Omanu.
W piątek, 29 października o godzinie 6:49 rano czarter Itaki wylądował w Omanie. To pierwszy - po 1,5 rocznej przerwie, lot polskiego touroperatora do tego niezwykłego kraju. Niemal 250 klientów touroperatora rozpoczęło swoje wakacje w Salalah.
Czartery Itaki w sezonie Zima 2021/22 będą latać w czwartki z Warszawy, a od 17 grudnia - także z Katowic.
Starsze informacje 2021-10-05
Europa Ubezpieczenia dodatkowo ubezpieczy klientów Ecco Holiday
Od 01 października br. rusza współpraca Ecco Holiday Sp. z o.o. z Europą Ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń stanowiących uzupełnienie imprez turystycznych Ecco Holiday i Ecco Travel.
Niezależnie od podstawowego ubezpieczenia zawartego w cenie imprez, dla klientów dostępna będzie oferta rozszerzeń dopasowana do aktualnych potrzeb związanych z pandemią.
Jak podkreśla Ecco Holiday, warianty rozszerzone ubezpieczenia podróżnego zapewnią m.in. ochronę ubezpieczeniową w związku z kwarantanną podczas podróży, zaś ubezpieczenie kosztów rezygnacji i przerwania imprezy będzie można dokupić nawet w przypadku rezerwacji dosłownie na kilka dni przed wylotem.
Podróżowanie w czasie pandemii to możliwość zwiedzania pięknych miejsc bez tłumów turystów, co jest ogromną zaletą i zachętą dla klientów. Zależy nam bardzo, by troska o ewentualne koszty związane z nieoczekiwanymi sytuacjami, jak choćby kwarantanna podczas podróży, czy nagła konieczność rezygnacji z zakupionej imprezy nie wpływały na decyzje klientów, lecz budowały ich poczucie bezpieczeństwa. Podjęliśmy współpracę z Europą, gdyż cenimy doświadczenie tego znanego na rynku turystycznym partnera, a ubezpieczenie podróży to obecnie ważniejsze niż kiedyś uzupełnienie pakietu turystycznego. Istotne jest właściwe dopasowanie wariantu ubezpieczenia do potrzeb klienta, w czym niezmiennie pomagają klientom nasi agenci i konsultanci działów sprzedażowych - mówi Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday.
Starsze informacje 2021-09-29
RateHawk wprowadza nowe narzędzie
RateHawk.com opracował nowy model partnerski, w ramach którego partnerzy RateHawk mogą sprzedawać hotele przy użyciu własnych zasobów online i generować tym samym dodatkowe dochody.
Narzędzia partnerskie mogą być również wykorzystywane przez właścicieli blogów podróżniczych i podobnych stron internetowych, którzy chcą zarabiać na ruchu B2C i otrzymywać dodatkowe dochody.
Aby móc skorzystać z nowych narzędzi, partner musi aktywować i połączyć konto partnerskie w RateHawk ze swoim kontem, utworzyć link polecający lub widget i umieścić je w swojej witrynie internetowej. W ten sposób partner może zaoferować odwiedzającym jego witrynę internetową możliwość znalezienia i zarezerwowania hotelu. Za każdą pomyślnie przeprowadzoną rezerwację partnerzy otrzymają prowizję w wysokości 5% całkowitej kwoty rezerwacji.
Rozumiemy, jak skomplikowane jest dla naszych partnerów rozwijanie działalności w obecnych warunkach niestabilności i utrzymujących się ograniczeń. Dlatego zależy nam na tym, aby współpraca z RateHawk była dla nich wygodna i opłacalna. To było naszym celem, gdy uruchamialiśmy nowe narzędzia partnerskie, które mogą stać się dodatkowym źródłem przychodów dla firm i które nie wymagają ponoszenia żadnych wydatków. Zajmujemy się wszystkimi kwestiami obsługi klienta zgłaszanymi przez wszystkich użytkowników, którzy dokonali rezerwacji, dzięki czemu nasi partnerzy nie muszą na to poświęcać dodatkowego czasu ani zasobów - przez co zaczynają zarabiać natychmiast. powiedział Felix Shpilman, dyrektor generalny Emerging Travel Group, która zarządza serwisem RateHawk.
Starsze informacje 2021-08-27
Nowa gwarancja Exim Tours
Biuro Exim Tours poinformowało o swojej nowej gwarancji ubezpieczeniowej.
Zabezpieczenie touroperatora na nowy sezon opiewa na 30 356 604 zł. Gwarancja będzie obowiązywać od 31 sierpnia 2021 do 30 sierpnia 2022 roku. Dokument został wystawiony przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe ERGO.
Dotychczasowa gwarancja organizatora opiewa na 12 840 000 zł i obowiązuje do 30 sierpnia 2021 r.
Starsze informacje 2021-08-12
Rainbow podnosi sumę gwarancyjną
Rainbow Tours podnosi swoją sumę gwarancyjną
Zarząd touroperatora zawarł z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa aneks do umowy gwarancji ubezpieczeniowej (wraz z odpowiednimi aneksami do dokumentów towarzyszących: aneks do gwarancji, aneks do deklaracji wekslowej) Nr GT 359/2020 z dnia 08.09.2020 r.
Na mocy aneksu do Umowy gwarancji Nr GT 359/2020 dokonano podwyższenia górnej granicy odpowiedzialności Gwaranta z tytułu Gwarancji ("Suma Gwarancji") z dotychczasowej kwoty w wysokości 60.000.000 zł do kwoty 90.000.000 zł.
Podwyższenie Sumy Gwarancji zostało dokonane w związku ze znaczącym wzrostem rzeczywistych przychodów, wypracowywanych przez Spółkę w odniesieniu do wcześniej zakładanych oraz w celu zagwarantowania wypełniania wymogów i dyspozycji w zakresie minimalnej wysokości sumy gwarancyjnej, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27.12.2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych. - można przeczytać w komunikacie spółki.
Gwarancja w podwyższonej wysokości 90.000.000 zł (równowartość 21.141.152,43 EUR), zabezpiecza spłatę roszczeń powstałych wskutek ewentualnej niewypłacalności organizatora, w odniesieniu do umów zawartych w okresie od 17.09.2020 r. do 16.09.2021 r., chociażby ich wykonanie nie nastąpiło w tym okresie. Umowy o udział w imprezie turystycznej oraz umowy o powiązane usługi turystyczne zawarte w okresie od 17.09.2020 r. do dnia 31.07.2021 r. objęte są gwarancją do kwoty 60.000.000 zł (równowartość kwoty 14.094.101,62 EUR), co oznacza, że podwyższona suma gwarancji obowiązuje i dotyczy umów o świadczenie usług turystycznych oraz umów o powiązane usługi turystyczne zawartych w okresie od 01.08.2021 r. do 16.09.2021 r.
Zabezpieczenie roszczeń Gwaranta o zwrot zapłaconych z tytułu Gwarancji kwot na rzecz Beneficjenta stanowią (utrzymanie dotychczasowych rodzajów zabezpieczenia): kaucja ustanowiona na rachunku bankowym Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A., notarialnie ustanowiona hipoteka łączna na pierwszym wolnym miejscu na majątku trwałym Rainbow Tours S.A. tj. nieruchomości położonej przy ul. Piotrkowskiej 270 w Łodzi oraz weksel własny in blanco z klauzulą "bez protestu".
Dodatkowa prowizja na rzecz Gwaranta należna w związku z zawarciem aneksu do Umowy gwarancji Nr GT 359/2020 została ustalona w wysokości rynkowej, proporcjonalnie do okresu ochrony objętego podwyższoną Sumą Gwarancji, w kwocie 56,25 tys. zł. W związku z tym łączna wartość prowizji należnej Gwarantowi od Zobowiązanego z tytułu wystawienia Gwarancji i podwyższenia kwoty Gwarancji została ustalona w wysokości rynkowej, tj. w wysokości 656,25 tys. zł (dotychczasowa kwota prowizji była ustalona i zapłacona w wysokości 600 tys. zł).
Starsze informacje 2021-06-09
RateHawk.com rozpoczyna sprzedaż biletów niskokosztowych przewoźników.
Od chwili połączenia oferty tanich linii lotniczych z naszą platformą nasi partnerzy mają dostęp do lotów oferowanych przez ponad 350 największych międzynarodowych linii lotniczych - zapewnia im to większą elastyczność w spełnianiu wymagań swoich klientów i umożliwia oferowanie tańszych opcji wakacyjnych, w rezultacie gwarantując bogaty wybór i najlepszą obsługę. Tanie loty cieszą się dużym zainteresowaniem wśród turystów, a w miarę ożywiania się turystyki międzynarodowej i udostępniania nowych kierunków podróży spodziewamy się jeszcze większego wzrostu popytu na nie. - mówi Felix Shpilman, CEO firmy Emerging Travel Group, zarządzającej RateHawk.
Użytkownicy mogą rezerwować bilety od tanich przewoźników w sekcji Bilety lotnicze na swoim koncie online. Aby przeprowadzić wyszukiwanie, należy wpisać wymagany kierunek podróży oraz jej termin i liczbę pasażerów - wówczas wyświetli się wybór lotów spełniających wymagania użytkownika. Co ważne, stawki oferowane przez tanich przewoźników będą wyróżnione specjalnym oznaczeniem "Tania linia lotnicza". Opis będzie również obejmował szczegółowe warunki i wymagania określone przez linię lotniczą.
Elastyczna funkcjonalność serwisu RateHawk umożliwia partnerowi bezpośrednie określenie kwoty prowizji agenta - dla całej rezerwacji lub oddzielnie dla każdego pasażera i segmentu lotu. Bilety są opłacane z limitu kredytowego partnera lub nadpłaty znajdującej się w systemie.
Starsze informacje 2021-04-12
Ratehawk rozpoczyna sprzedaż transferów
RateHawk.com wprowadził właśnie nową funkcję: partnerzy serwisu mogą teraz rezerwować transfery dla swoich turystów bezpośrednio w ponad 100 krajach. Nowa funkcja jest już dostępna dla zarejestrowanych użytkowników na ich kontach online.
Partnerzy mogą rezerwować transfery według następujących stawek: Ekonomiczna Plus, Komfort, Minivan, Biznes i Pierwsza klasa. Partner może zamówić transfer dla grupy obejmującej maksymalnie ośmiu pasażerów w ramach jednego zamówienia. Aby zarezerwować transfer, użytkownik musi określić miejsce rozpoczęcia i zakończenia podróży, datę i godzinę jej rozpoczęcia, liczbę pasażerów, ilość i parametry potrzebnych fotelików samochodowych (jeśli są one konieczne), numer lotu oraz ilość i wymiary bagażu. Usługę należy zarezerwować nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem transferu.
Partner może ustalić poziom prowizji w niezależny sposób. Rezerwację należy opłacić za pomocą przelewu bankowego, przy użyciu karty lub z limitu kredytowego partnera. Po dokonaniu płatności na koncie internetowym agenta pojawi się voucher zawierający wszystkie informacje dotyczące transferu. Usługa ta jest już dostępna w stacjonarnej wersji platformy RateHawk, a wkrótce nowa funkcjonalność zostanie dodana do aplikacji mobilnej.
Starsze informacje 2021-02-23
AXA i eSky.pl wprowadzają nowe ubezpieczenie
W wyniku współpracy Grupy eSky z firmą ubezpieczeniową AXA Partners powstało nowe ubezpieczenie turystyczne na wyjazdy zagraniczne oraz krajowe.
Klienci eSky.pl otrzymają w pakiecie standardową ochronę na wypadek zachorowania lub hospitalizacji z sumą ubezpieczenia do 300 000 euro. Ubezpieczenie obejmować będzie także koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie podróży.
Jednym z istotnych elementów nowego ubezpieczenia AXA Partners jest zwrot kosztów za każdy dzień kwarantanny za granicą w przypadku konieczności przedłużenia pobytu. Ubezpieczeni będą mogli otrzymać do 50 euro za każdy przebyty dzień kwarantanny za granicą - świadczenie pokrywa wydatki zarówno na nocleg jak i wyżywienie na okres do 14 dni. Ponadto klienci posiadający polisę mogą liczyć na pokrycie kosztów nowego biletu do kraju stałego zamieszkania, jeśli pierwotny transport nie mógł być wykorzystany. Dodatkowym atutem nowego produktu jest pokrycie kosztów leczenia zaostrzeń chorób przewlekłych, np. cukrzyca, choroby serca do 50 000, co nie jest standardem w innych ubezpieczeniach podróżnych dostępnych na rynku.
Starsze informacje 2021-02-12
Nowy kierunek w aktualnej ofercie Rainbow
Rainbow wprowadza do oferty kolejny kierunek, do którego będzie można polecieć bezpośrednio czarterem jeszcze w lutym.
Tym razem jest to Fujairah - miejscowość wypoczynkowa nad Oceanem Indyjskim w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Jak przekonuje touroperator, hitem ma być, oferowany na wyłączność przez Rainbow, pięciogwiazdkowy hotel Radisson Blu Resort Fujairah. Klienci, który wybiorą wakacje w tym hotelu mają również zagwarantowany darmowy test na Covid-19 przed wylotem do Polski, który umożliwia uniknięcie kwarantanny po powrocie do kraju.
Czarterem bezpośrednio do Zjednoczonych Emiratów Arabskich można również polecieć na jedną z wycieczek objazdowych. Chcący połączyć poznawanie świata z relaksem mogą wybrać się na wakacje w formule 7+7.
Starsze informacje 2021-02-11
Rainbow dodaje do oferty loty z Katowic
Do latających z Warszawy na Karaiby Dreamlinerów, Rainbow dodaje kolejne dwie nowości.
Od końca lutego Klienci Rainbow będą mogli polecieć najbardziej komfortowym samolotem szerokokadłubowym na Dominikanę i do Meksyku również z Katowic. Pierwszy wylot już 25 lutego.
Oferowane przez nas imprezy realizowane Dreamlinerem na Dominikanę i do Meksyku z Warszawy cieszą się bardzo dużą popularnością. Klienci bardzo stęsknili się za wakacjami, możliwością wyrwania się i złapania oddechu w miejscu gdzie jest ciepło. Kilka tygodni temu zwiększyliśmy samolot, który lata co tydzień z Warszawy na największą wersję, zabierająca na pokład prawie 300 pasażerów. Teraz zdecydowaliśmy się dodać kolejną maszynę, która poleci bezpośrednio z Katowic. I to od razu do dwóch różnych destynacji - mówi Maciej Szczechura z Rainbow.
Na start oferty wylotów z Katowic Rainbow przygotował specjalną ofertę. Ceny tygodniowych wakacji na Dominikanie w hotelu 4 gwiazdkowym z wyżywieniem All Inclusive zaczynają się już od 3 999 zł od osoby, a w hotelu 5 gwiazdkowym od 4 499 zł. W Meksyku do wyboru jest kilkadziesiąt hoteli - od luksusowych po ekonomiczne, wszystkie przy plażach Jukatanu. Ceny zaczynają się już od 4 999 zł od osoby za pobyt w 5 gwiazdkowych hotelach renomowanej sieci Iberostar.
Wyloty z Katowic do Meksyku odbywać się będą w każdy czwartek, a na Dominikanę w każdą sobotę. Klienci będą mogli polecieć nowoczesnym samolotem w jednej z trzech klas: Economy, Premium lub Business.
Od turystów lecących na Dominikanę i do Meksyku nie jest wymagany test na Covid przed podróżą. W większości hoteli oferowana jest natomiast możliwość wykonania testu przed powrotem, co pozwala uniknąć kwarantanny po powrocie do kraju. Niektóre sieci hoteli ofertują taki test wręcz za darmo.
Starsze informacje 2021-02-02
Sun & Fun Holidays z własnym hotelem na Samos
Sun & Fun Holidays powiększa swoje portfolio w Grecji.
W najnowszym sezonie Lato 2021 biuro podróży oferuje wakacje na najpopularniejszych greckich wyspach: Krecie (region Chanii), Kos i Rodos oraz - co jest nowością - na mniej znanej turystom wyspie Samos. Do wszystkich miejsc touroperator zapewnia bezpośrednie połączenie czarterowe z Katowic. W przypadku Samos, biuro podróży nawiązało współpracę z Polskimi Liniami LotniczymiLOTi wyczarterowało samolot ze 180 miejscami na pokładzie. Pierwszy rejs na wyspę zaplanowany jest na 04.06.2021.
Jestem przekonany, że Samos będzie kierunkiem, który zwróci dużą uwagę klientów. Polacy szukają nowości a wybitne walory wypoczynkowe wyspy plasują ją wśród najpiękniejszych miejsc na wakacje w Europie. Co istotne, dzięki wielu hotelom oferowanym na wyłączność, w tym przede wszystkim Blue Style Resort 4*, który jest naszym własnym obiektem, możemy zagwarantować na Samos bardzo atrakcyjne ceny. - mówi Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun & Fun Holidays.
Hotel Blue Style Resort to pierwszy własny obiekt czeskiego touroperatora Blue Style (właściciela marki Sun & Fun Holidays). Strategia biura podróży zakłada stabilny wzrost a priorytetem jest oferowanie hoteli na wyłączność m.in. dzięki budowie własnych sieci hotelowych. Jest to hotel klubowy Sun & Fun Holidays, w którym biuro zapewnia polskojęzyczne animacje Croco Club dla dzieci i Blue Club dla całej rodziny.
Inauguracji nowego kierunku towarzyszy w Sun & Fun Holidays specjalna promocja. W Tygodniu Greckim, który potrwa do 07.02.2021, klienci mogą zarezerwować wakacje lato 2021 w atrakcyjnej cenie. Wśród benefitów m.in: specjalna cena dla dzieci od 790 zł, dodatkowa 5% zniżka w obiektach klubowych Blue Style Resort 4* na Samos i Bella Pais 4* na Krecie oraz sięgające 25% extra zniżki w wybranych hotelach.
Starsze informacje 2021-02-01
Rainbow dodaje nowy kierunek do zimowej oferty
Rainbow dołącza do swojej oferty kolejną egzotyczną destynację tej zimy.
We wtorek, 9 lutego pierwsi klienci touroperatora polecą na wakacje do Meksyku bez przesiadek. Loty będą wykonywane Boeingiem 787 Dreamliner.
Od grudnia latamy Dreamlinerem co tydzień na Dominikanę. Samolot lata pełen, co więcej, ze względu na duże zainteresowanie zdecydowaliśmy się przedłużyć karaibski sezon aż do początku maja. A teraz dodajemy kolejną destynację w tamtym rejonie świata. W tak specyficznym sezonie każde kolejne miejsce, w które można polecieć bezpośrednio, bardzo cieszy - zarówno nas, agentów sprzedaży, jak i Klientów. Jest jak oddech świeżego powietrza po niełatwych dla podróżników miesiącach. - - mówi Maciej Szczechura z Rainbow.
Meksykańskie wakacje z Rainbow to 10 lub 11 noclegów na miejscu. Wyloty odbywać będą się naprzemiennie we wtorki i w soboty. Do wyboru jest kilkadziesiąt hoteli - od luksusowych po ekonomiczne, a wszystkie przy plażach Jukatanu.
Do Cancun polecimy wspólnie z jednym z biur podróży. Będzie to największa wersja samolotu Dreamliner, zabierająca na pokład prawie 300 pasażerów. Klienci mogą wybrać między klasą ekonomiczną a biznes.- dodaje Szczechura.
Starsze informacje 2021-01-19
RateHawk rozpoczyna sprzedaż biletów lotniczych
RateHawk.com rozpoczyna sprzedaż biletów lotniczych na swojej platformie.
Od teraz biura podróży i pracownicy branży turystycznej mogą rezerwować hotele, bilety lotnicze i inne usługi turystyczne w ramach jednego systemu. Bilety lotnicze będą dostępne w promocyjnych cenach do 28 lutego 2021 r.
Możliwość rezerwacji biletów lotniczych jest długo wyczekiwaną funkcją dla większości klientów RateHawk. Przez lata naszej współpracy z pracownikami branży podróżniczej udało nam się stworzyć innowacyjne narzędzie do rezerwacji podróży, charakteryzujące się szeroką funkcjonalnością, przyjaznym dla użytkownika interfejsem i doskonałą obsługą klienta - których oczekują nasi Partnerzy na całym świecie. Klienci RateHawk mogą teraz korzystać ze wszystkich zalet platformy nie tylko do dokonywania rezerwacji hoteli, ale również do planowania lotów w atrakcyjnych cenach, co stanowczo zwiększy rentowność ich działalności. - mówi Felix Shpilman, CEO Emerging Travel Group, firmy zarządzającej RateHawk
Bilety można już rezerwować na regularne loty ponad 200 linii lotniczych na całym świecie, a w najbliższych miesiącach do platformy dołączy również ponad 150 tanich linii lotniczych. Aby rozpocząć korzystanie z nowej usługi, należy zarejestrować się w systemie RateHawk. Informacje o zarezerwowanych i wystawionych biletach są przechowywane w sekcji Bilety lotnicze na koncie internetowym RateHawk i są dostępne w wersji internetowej systemu. W niedalekiej przyszłości możliwe będzie także przeglądanie zamówień biletów lotniczych w aplikacji mobilnej RateHawk.
Bilety można wybrać przy użyciu filtrów - na przykład bilety mogą być sortowane według czasu wylotu i przylotu, preferowanej linii lotniczej, liczby połączeń i limitu bagażu. Dostępne są bilety w jedną stronę, w obie strony oraz do wielu miejsc docelowych (w tym maksymalnie na cztery loty). W ramach jednego zamówienia Partnerzy mogą dokonać rezerwacji lotu dla grupy obejmującej do dziewięciu osób.
RateHawk pozwala każdemu partnerowi samodzielnie określić kwotę prowizji agenta - dla całego zamówienia lub oddzielnie dla każdego pasażera i na każdy odcinek lotu. Płatność za bilet lotniczy jest pobierana z limitu kredytowego partnera lub z kwoty nadpłaty znajdującej się w systemie RateHawk.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami