TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-05-10 - Scan Holiday reklamuje ofertę wyjazdów do Disneylandu

Dziś, 10 maja rusza wspólna kampania reklamowa Scan Holiday i paryskiego Disneylandu. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na nową ofertę wyjazdów do parku rozrywki.

reklama


Spoty prezentujące atrakcje Disneylandu oglądać będziemy mogli m.in. w: TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, a także w kanałach wchodzących w pakiety AtMedia i Discovery. Spotkanie z bohaterami ulubionych bajek, przejażdżki superszybkimi rollercosterami i zabawa w świecie Disneya - to tylko niektóre atrakcje prezentowane w najnowszym spocie reklamowym.

- W ramach naszej promocji, przy rezerwacji do końca czerwca, wszystkie dzieci do 12 roku życia podróżujące razem z rodzicami nocują i bawią się w paryskim Disneylandzie za darmo. Jedyne koszty, jakie muszą ponieść to cena podróży, już od 350 zł. Jesteśmy jedynym oficjalnym dystrybutorem tej oferty na polskim rynku. Mamy nadzieję, że dzięki niej paryski Disneyland jak nigdy dotąd stanie się dostępny dla rodzin z Polski - mówił Dyrektor Marketingu TUI Poland, Piotr Haładus.

Nowy spot Scan Holiday jest pierwszą reklamą paryskiego Disneylandu w telewizji polskiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com