TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-02-07 - Sopot stawia na promocję w Internecie

Wystartowała już nowa strona miasta Sopot: Sopot.pl. Zastąpi ona ona starą, mało funkcjonalną stronę internetową miasta.

reklama


Władze Sopotu zleciły przeprowadzenie badań, które wykazały, że 70% turystów czerpie informacje o mieście właśnie z internetu. Dlatego stworzono nową witrynę internetową.

Na stronie Sopot.pl podano przejrzyście i dokładnie informacje o mieście, zamieszczono profesjonalne zdjęcia, dokonano podziału na strefę turystyczną i miejską. W dodatku wszystko przetłumaczono na pięć języków.

Przedsięwzięcie powstało po przeglądnięciu stron internetowych największych miast Europy. Wdrażanie nowego systemu trwało pół roku, a całkowity koszt inwestycji wyniósł 124 tys. zł.

Władze Sopotu twierdzą, że tak atrakcyjnej strony nie mają nawet największe europejskie miasta. - Przeglądaliśmy strony internetowe Paryża i Londynu. I muszę powiedzieć, że są cienkie! Sopot.pl jest nie tylko ciekawszy, ale ma nawet więcej wersji językowych. Chcemy, żeby każdy, kto choćby przypadkiem trafił na naszą stronę, już na niej został. I w efekcie postanowił do Sopotu przyjechać - mówi Katarzyna Kucz-Chmielecka, Naczelnik Biura Informacji i Promocji.

Reklama serwisu objęła zarówno sam Sopot - umieszczone zostały bannery na sopockim molo i ul. Monte Cassino - jak całą Polskę (Kraków, Warszawa).

Strona dostępna będzie z poziomu telefonów komórkowych i palmtopów. Dodatkowym jej atutem może być fakt, iż korzystać z niej będą mogli niewidomi - specjalny program odczyta tekst wszystkich informacji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com