TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-11-02 - Wielkopolskie przysmaki podbijają Brukselę

Niedawno Wielkopolska promowała swoje regionalne produkty gastronomiczne w Brukseli, w czasie Open Days. Organizatorzy nie ukrywają zadowolenia i są przekonani, że to doskonała forma prezentacji regionu za granicą.

reklama


Wielkopolskie stoisko odwiedziło około 2000 zwiedzających i degustujących. Furorę zrobił pieczony udziec ze świni złotnickiej, którym zainteresowała się nawet brukselska telewizja.

Popularnością cieszył się także chleb ze smalcem i szynka z grochem, andruty kaliskie oraz piwo czarnkowskie, które ponoć wygrywało z podawanym obok piwem z Turyngii.

Andrzej Bobrowski, dyrektor Departamentu Rolnictwa w Urzędzie Marszałkowskim uważa, iż jest to doskonały sposób na promowanie regionu i wyrobienie marki. Jego zdaniem należy wybrać cztery sztandarowe produkty i podawać je przez kilka lat pod rząd, aby utrwaliły się w pamięci zwiedzających jako symbole Wielkopolski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com