TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Niedawno Wielkopolska promowała swoje regionalne produkty gastronomiczne w Brukseli, w czasie Open Days. Organizatorzy nie ukrywają zadowolenia i są przekonani, że to doskonała forma prezentacji regionu za granicą.
reklama
Wielkopolskie stoisko odwiedziło około 2000 zwiedzających i degustujących. Furorę zrobił pieczony udziec ze świni złotnickiej, którym zainteresowała się nawet brukselska telewizja.
Popularnością cieszył się także chleb ze smalcem i szynka z grochem, andruty kaliskie oraz piwo czarnkowskie, które ponoć wygrywało z podawanym obok piwem z Turyngii.
Andrzej Bobrowski, dyrektor Departamentu Rolnictwa w Urzędzie Marszałkowskim uważa, iż jest to doskonały sposób na promowanie regionu i wyrobienie marki. Jego zdaniem należy wybrać cztery sztandarowe produkty i podawać je przez kilka lat pod rząd, aby utrwaliły się w pamięci zwiedzających jako symbole Wielkopolski.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami