TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Restauracje Pizza Hut wprowadziły do swojego menu nowe danie. Pizzę Lasagna, czyli połączenie włoskich przysmaków: pizzy i lasagni, promuje hasło: "Czas skonsumować związek…".
reklama
Nowe sycące danie, stanowi połączenie kremowego sosu z kawałkami wołowiny i pomidorów, mozarellii oraz puszystego ciasta z odrobiną parmezanu, nutką czosnku i listkami bazylii. Pizza Lasagna jest dostępna w restauracjach Pizza Hut z salą kelnerską, w ofercie na wynos oraz w dostawie do domu.
- Najnowsza promocja jest odpowiedzią na wzrastające zapotrzebowanie naszych Klientów, poszukujących w menu nowych i ciekawych doznań smakowych. Nowa Pizza Lasagna powinna zadowolić ich oczekiwania - oznajmiła Grażyna Karwacka, Marketing Manager Pizza Hut. Promocja , której koncepcje opracowała firma Synergy Marketing Partners, potrwa do 3 lipca.
Nowa oferta "Czas skonsumować związek…" będzie wsparta 4-tygodniową radiową kampanią reklamową w radiu ESKA, Radiu Planeta na Śląsku i Radiu Alex w Zakopanym. Dodatkowo informacje o Pizza Lasagna pojawią się również na bilbordach oraz w Internecie. Koncepcję tej kampanii promocyjnej opracowała firma Synergy Marketing Partners, a kreację agencja Red8.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami