TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-01-23 - Gwarancja śniegu, czyli sposób biur na ryzyko niezadowolonych z powodu braku śniegu klientów

Tej zimy brak śniegu pokrzyżował plany sprzedażowe wielu firm - obiektów położonych w górach, ośrodków narciarskich, organizatorów turystyki, sklepów ze sprzętem narciarskim i snowboardowym. Działające w Polsce i w Europie biura podróży starają sobie jednak radzić z brakiem białego puchu, oferując klientom albo alternatywny sposób spędzania wolnego czasu, albo "gwarancję śniegu".

reklama


I tak niemiecki organizator TravelTrex Reisen GmbH (działający w Polsce) zaoferował swoim klientom wczesne rezerwacje bez ryzyka. Bez ryzyka, bo z tzw. "Gwarancją Śniegu", która pozwala na 14 dni przed rozpoczęciem wycieczki zmienić miejsce wyjazdu w przypadku kiedy w wybranym wcześniej ośrodku nie ma śniegu.

Oczywiście oferta jest ograniczona warunkami - wymienić wyjazd na inny można tylko w przypadku, gdy liczba działających wyciągów, na które obowiązuje wykupiony wcześniej karnet narciarski, na 14 dni przed wyjazdem będzie mniejsza niż 40%. Turyści bez dodatkowych opłat mogą skorzystać z Gwarancji Śniegu tylko przez 4 dni - do 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Mogą wymienić rezerwacja na inną w tym samym terminie o ile są jeszcze wolne miejsca. Obowiązuje ich wtedy cena nowej wycieczki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com