TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Tomasz Kułakowski niedawno odszedł z pracy w liniach lotniczych Ryanair. Teraz będzie pracował w marketingu PLL LOT. Według ekspertów i Ministerstwa Skarbu to świetna informacja.
reklama
Kułakowski będzie miał wiele do zrobienia w spółce, bo LOT ma spore kłopoty. Połączenia z północną Ameryką są na granicy rentowności. Zlikwidowano loty do Pekinu. Linie sprzedają w internecie zaledwie 6% swoich biletów. Przewoźnik chce w 2009 r. wejść na giełdę, więc redukcja sprzedaży przez pośredników ma znaczenie, bo kosztują oni co roku ok. 100 mln zł.
Tomasz Kułakowski, który jest na razie na urlopie nie chciał komentować, ani przejścia do LOT-u ani sytuacji przewoźnika.
Ta decyzja personalna to ratunek dla polskiego przewoźnika. Jego doświadczenia z agresywnego marketingu tanich linii z pewnością przyniosą pozytywne efekty - ocenia Adrian Furgalski, dyrektor w Zespole Doradców Gospodarczych "Tor".
Zatrudnienie Kułakowskiego to świetne posunięcie - stwierdził minister skarbu Aleksander Grad, którego resort trzyma pieczę nad narodowym przewoźnikiem.
Pozostaje tylko pytanie, czy jedna osoba i to w dziale marketingu zdoła pomóc LOTowi, którego problemy ciągną się od jakiegoś czasu. Inna sprawą jest, czy doświadczenie p. Kułakowskiego użyteczne w taniej linii słynącej ze skandalizującej promocji, będą przydatne przy firmie posiadającej długą tradycję, zdecydowanie poważniejszy wizerunek i inną grupę docelową klientów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami