TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-07 - "Mazury - cud natury" - najlepsze hasło promujące region

Polacy wybrali najpopularniejsze hasła promujące polskie miasta i regiony. Wygrał slogan "Mazury - cud natury".

reklama


"Rzeczpospolita" zleciła GfK Polonia przeprowadzenie ankiety na temat tego, które slogany najbardziej zachęciłyby ich do wizyty w danym mieście czy regionie.

Najwięcej, bo 48% głosów zdobyło hasło "Mazury - cud natury" zaproponowane przez pracowników biura prasowego marszałka województwa warmińsko-mazurskiego.

Na drugim miejscu znalazł się "Magiczny Kraków" z 32% głosami. Dalej klasyfikacja przedstawia się następująco: "Gdańsk - tu się żyje!" (30%), "Wrocław - miasto spotkań" (20%), "Toruń - dotyk na gotyk" (20%) i "Międzyzdroje - miasto gwiazd" (17% głosów). Na drugim biegunie rankingu pojawiają się slogany promujące Śląsk, Małopolskę czy Białystok.

Ekspert ds. wizerunku Wiesław Gałązka stwierdził, że dobra hasło w sposób lapidarny ale przekonujący wywołuje pozytywne emocje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com