TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-11-20 - Coraz więcej partnerów Warszawskiej Karty Turystycznej

Wprowadzona w 2005 roku przez Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej Warszawska Karta Turysty cieszy się coraz większą popularnością wśród firm, które chcą dołączyć do grona partnerów. W listopadzie br. liczba partnerów Karty wyniosła 102 podmioty.

reklama


Koncepcja Karty opiera się przede wszystkim na popularyzacji turystyki shopingowej. Ten rodzaj turystyki jest bardzo popularny w wielu stolicach europejskich, z którymi Warszawa może spokojnie konkurować cenowo.

W ciągu trzech miesięcy do Warszawskiej Karty Turysty przystąpiły następujące podmioty: obiekty noclegowe - Nathans Villa Hotel (rabat 10%), firmy znajdujące się w centrum handlowym Złote Tarasy, takie jak: Puccini (rabat 5%), Tatuum (rabat 5%), Andy Fasion (okazjonalnie rabat do 10%), Fabrikant (rabat 15%), Collagena Botox Express (rabat 3%), wszystkie znajdujące się na terenie stolicy pijalnie czekolady Wedel (rabat 10%) i firmy Yego (rabat 5%) oraz Star Jubiler (rabat 5%).

Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej prowadzi ciągle prowadzi negocjacje z kolejnymi podmiotami chętnymi podjąć współpracę. Pożądane jest także poszerzenie sieci dystrybucji Karty oraz jej skuteczna promocja. Biuro chce, aby Karta była promowana w znanych portalach internetowych oraz poczytnych czasopismach anglojęzycznych i branżowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com